امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40299 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بانک دی : تعامل نظام بانکی و شهرداری سطح زندگی مردم را ارتقا می دهد

خبرایران: محمدرضا قربانی، مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
مدیر عامل بانک دی : تعامل نظام بانکی و شهرداری سطح زندگی مردم را ارتقا می دهد
به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب