امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40249 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بلیط هواپیما خارجی را ارزان بخرید

خبرایران: شروع سفرهای خارجی با دغدغه‌های زیادی همراه است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، خرید مناسب‌ترین بلیط هواپیما هست.
بلیط هواپیما خارجی را ارزان بخرید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام رسپینا ۲۴، در اینجا منظور از مناسب‌ترین بلیط، ترکیب خرید بلیط هواپیما خارجی باقیمت ارزان و ارائه شرایط ایده‌ال در طول پرواز برای مسافران هست. حال سوال این است که چطور به این هدف دست پیدا کنیم؟

برای اطلاع از روش‌های خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی، در مرحله اول بهتر است فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط هواپیما را بدانید. با مرور قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی کاملاً متوجه تفاوت زیاد در بین آن‌ها خواهید شد. این تفاوت در نرخ‌ها به خاطر عواملی به شرح زیر می‌باشند:

زمان خرید بلیط هواپیما

از مهم‌ترین فاکتورهایی که به‌شدت در قیمت بلیط هواپیما تأثیرگذار هست، بازه‌ی زمانی است که برای خرید اقدام می‌کنید. بر اساس یک قانون همیشگی در تعیین قیمت بلیط هواپیما، هر اندازه تقاضا برای خرید بلیط در یک بازه زمانی افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز شاهد افزایش در نرخ بلیط هواپیما خواهید بود. به‌عنوان‌مثال با مقایسه نرخ‌ها در خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تعطیلات نوروز کاملاً پی به افزایش در قیمت‌ها خواهید برد.

شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی

همیشه به خاطر داشته باشید که شرکت‌های هواپیمایی با برندهای معتبر و نام آشنا قیمت‌های بیشتری را برای بلیط‌های هواپیما اعلام می‌کنند. علاوه بر این، با توجه به امکانات و شرایطی که در کلاس پروازی‌های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس ارائه می‌شود، قیمت بلیط هواپیما افزایش یا کاهش پیدا خواهد کرد. برای خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان انتخاب کلاس اکونومی گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

فاصله پروازی

مسافتی که هر هواپیما برای رسیدن به مقصد طی می‌کند با میزان سوخت آن ارتباط مستقیم دارد. در نتیجه در مسیرهای پروازی طولانی باید سوخت بیشتری مصرف‌شده و در نهایت برافزایش نرخ بلیط هواپیما تأثیرگذار خواهد بود. همچنین در طول سال با افزایش قیمت سوخت نرخ بلیط نیز با جهش زیادی مواجه هست.

نوع پرواز

در حالت کلی پروازهای خارجی به دو دسته سیستمی و چارتر تقسیم می‌شوند. هر یک از این دو نوع بلیط هواپیما مزایا و معایب خاص خودشان را دارند؛ اما خرید بلیط هواپیما چارتر قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری خواهد داشت. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که با خرید بلیط چارتر ممکن است امکان استرداد بلیط وجود نداشته باشد.

از دیگر عوامل مؤثر بر تعیین قیمت بلیط هواپیما می‌توان به هزینه عبور از آسمان کشورهای واسط و همچنین نوع هواپیما اشاره نمود. شرکت‌های هواپیمایی برای عبور از آسمان هر کشور باید هزینه‌ای را پرداخت نمایند و درنتیجه این هزینه‌بر قیمت بلیط اثرگذار هست.

خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی

بعد از اطلاع از فاکتورهای مؤثر در تعیین نرخ بلیط هواپیما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته درنهایت ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی را خرید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید:

بلیط هواپیما را اینترنتی بخرید

برخلاف گذشته که روش‌هایی مانند مراجعه حضوری به آژانس‌ها و خرید تلفنی برای خرید بلیط وجود داشت، در دنیای امروز خرید اینترنتی بلیط هواپیما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است. با توجه به فاکتورهای مختلفی که برای تعیین قیمت بلیط هواپیما موجود هست، در نتیجه باید بتوانید نرخ‌ها را با هم مقایسه نمائید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما این فرصت برایتان فراهم می‌شود تا قیمت‌ها را در ساعات و روزهای مختلف و در شرکت‌های هواپیمایی گوناگون با هم مقایسه کنید. علاوه به این، با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از تخفیف‌هایی که سایت‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ارائه می‌دهند بهره‌مند گردید.

به زمان خرید بلیط هواپیما دقت کنید

خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی در روزهای اوج سفر با تجربه سفری گران برابر هست. در نتیجه اگر می‌توانید در برنامه سفر انعطاف بیشتری داشته باشید، بهترین کار مقایسه نرخ‌ها در روزهای مختلف و انتخاب ارزان‌ترین بلیط هواپیما در زمان مناسب هست.

خرید بلیط از سایت‌های معتبر

برای خرید بلیط هواپیما سایت‌هایی را انتخاب کنید که تمامی پروازها در مسیر مورد نظر را نمایش می‌دهند. با این ویژگی می‌توانید شرایط پروازی را مقایسه نموده و تصمیم بهتری اتخاذ کنید. علاوه به راین، قیمت‌ها در سایت‌های معتبر واقعی‌تر هستند!

سایت رسمی خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا ۲۴ با فراهم کردن امکان خرید بلیط بیش از ۹۵۰ ایرلاین داخلی و خارجی و همچنین داشتن ویژگی‌هایی مانند استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته، گزینه‌ای مناسب در این زمینه هست. لازم به ذکر است که تمام مقدمات سفر از قبیل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، خرید بلیط قطار و اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل داخلی و خارجی و خرید انواع تورهای داخلی و خارجی از طریق سایت و اپلیکیشن رسپینا ۲۴ براحتی فراهم می‌شوند. با رسپینا ۲۴ روی زمین نمی‌مانید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب