امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40247 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خرید خانه در اصفهان با املاک دلتا

خبرایران: اگر به خرید خانه در اصفهان فکر می‌کنید و می‌خواهید از قیمت آپارتمان در اصفهان اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و وبسایت دلتا به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازید، از قیمت به‌روز املاک در اصفهان آگاه شوید و نکات لازم را برای خرید یا اجاره مطمئن دریافت کنید.
خرید خانه در اصفهان با املاک دلتا

به گزارش خبرایران به نقل از دلتا، اگر به خرید خانه در اصفهان فکر می‌کنید و می‌خواهید از قیمت آپارتمان در اصفهان اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت دلتا به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازید، از قیمت به‌روز املاک اصفهان آگاه شوید و نکات لازم را برای خرید یا اجاره مطمئن دریافت کنید.

اصفهان مرکز ایران یا به قولی نصف جهان بیشترین توریست اروپایی را نسبت به دیگر شهرهای ایران جذب می‌کند. این شهر تاریخی در دوره‌هایی پایتخت ایران بوده و در محله به محله آن آثار تاریخی به چشم می‌خورد. همه حداقل یک بار از میدان نقش جهان دیدن کرده‌اند و زیبایی مساجد اصفهان مانند مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و مسجد جامع اصفهان نیز زبان‌زد خاص و عام است. این شهر در سال ۲۰۰۶ پایتخت فرهنگی جهان اسلام نام گرفت و پس از تهران پایتخت صنعتی ایران نیز به حساب می‌آید. زیبایی‌های تاریخی و طبیعی شهر اصفهان علاوه بر جذب توریست از تمامی جهان، محل مناسبی برای مهاجرت و کار اقتصادی برای ایرانیان نیز فراهم کرده است.

اصفهان به همراه رشت در سال ۱۳۹۴ به عنوان شهرهای خلاق جهان از نظر یونسکو شناخته شدند. این عنوان به شهرهایی تعلق می‌گیرد که از خلاقیت شهروندان به عنوان عاملی اصلی برای پیشرفت پایدار شهر استفاده کرده‌اند. با توجه به زمینه‌های تاریخی، ویژگی‌های مدرن شهر، پویایی شهروندان و مسئولین این شهر می‌توان گفت اصفهان همواره در حال پیشرفت بوده و بازار ملک نیز همیشه رونق داشته است. سومین شهر بزرگ ایران محله‌های قدیمی فراوانی مانند دردشت، کارلادان، طوقچی یا طخچی، جی و پاچنار دارد. که هر کدام ویژگی خود را داشته و قیمت املاک در محله‌های اصفهان متفاوت است. محله‌های قدیمی اکثراً بافتی سنتی دارند و فضایی آرام برای سکونت مهیا کرده‌اند. به کسانی که قصد خرید خانه در اصفهان را دارند و به بافت سنتی و محله‌های قدیمی علاقه دارند، این محله‌ها توصیه می‌شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در اصفهان می‌توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن دلتا استفاده نمائید.

قیمت خرید خانه در اصفهان با توجه به بخش‌های آن تفاوت زیادی باهم دارند. محله‌های جنوبی اصفهان مانند مرداویچ و خیابان ملاصدرا قیمت بالایی دارند و محله‌هایی لوکس به حساب می‌آیند، در مقابل، قیمت خانه در محله‌های مرکزی شهر اصفهان مانند خیابان نشاط کمتر است. البته محله‌هایی مانند چهارباغ عباسی و خیابان آمادگاه در مرکز شهر قیمت بالاتری به خود اختصاص داده‌اند. خانه و آپارتمان در شمال شهر اصفهان و خیابان‌هایی مانند جابر انصاری و کاشانی شمالی قیمت کمتری دارند و برای بودجه‌های متوسط مناسب است. اطلاعات دقیق از قیمت‌های خانه و آپارتمان در اصفهان به وب‌سایت و اپلیکیشن دلتا مراجعه کنید.

مشاورین املاک دلتا با سابقه‌ای ۴۰ ساله در بازار مسکن شناخت درستی از بازار ملک دارند و توانسته‌اند اعتماد بازار املاک را به خود جلب کنند. وب‌سایت دلتا بیش از ۱۴ سال است برای ارائه خدمات اینترنتی خرید و فروش ملک، اجاره ملک، ثبت ملک برای فروش یا اجاره راه‌اندازی کرده است. در این وب‌سایت کاربران می‌توانند به تنها با چند کلیک ملک مورد نظرشان در محله انتخابی برای خرید یا اجاره در اصفهان بیابند. مالکان خانه و مشاورین املاک نیز می‌توانند با ثبت رایگان املاک و خانه‌هایشان را در معرض دید مشتریان قرار بدهند.

همچنین وب‌سایت دلتا با بهره‌جویی از کارشناسان حقوقی، مشاوران کارآزموده بازار املاک و تجربه‌ای طولانی در معاملات ملکی می‌تواند مرجع مناسبی برای آگاهی از قیمت‌ها و تحلیل‌های بازار ملک اصفهان و دیگر شهرهای استان اصفهان باشد.

مجله دلتا بخش دیگری از مجموعه دلتا است که حقوقدانان، معماران و خبرنگاران بسیاری در تحریریه‌ی آن به فعالیت می‌پردازند تا اخبار به‌روز و تحلیل‌های دقیق بازار ملک را به اطلاع علاقه‌مندان برسانند. در این مجله اخبار بازار مسکن، معماری و مطالبی راجع به دکوراسیون داخلی و حوزه سلامت درج می‌شود. علاوه بر این، در این مجله اطلاعات حقوقی بازار املاک نیز نوشته می‌شود تا خوانندگان با موضوعاتی مثل کلاهبرداری‌های ملکی آشنا شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب