امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40205 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به دلیل ضعف وزارت صنعت؛

خودروها به بهانه فقدان آیینه و دستمال کاغذی انبار شدند

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در تذکری به رضا رحمانی عنوان کرد که انبار هزاران خودرو در پارکینگ خودروسازان به بهانه نداشتن آیینه و دستمال کاغذی مصداق ناتوانی وزارت صنعت است.
خودروها به بهانه فقدان آیینه و دستمال کاغذی انبار شدند

به گزارش خبرایران، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که توقف و انبار هزاران خودرو در پارکینگ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا به بهانه کمبود قطعه در حالی‌که صرفا دستمال کاغذی و آیینه و … ندارند، مصداق بارز ضعف و ناتوانی وزارت صنعت در اعمال نظارت و وظایف قانونی خود است.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رحمانی به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: توقف و انبار هزاران خودرو در پارکینگ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا به بهانه کمبود قطعه در حالی‌که صرفا دستمال کاغذی و آیینه و… ندارند مصداق بارز ضعف و ناتوانی وزارت صنعت در اعمال نظارت و وظایف قانونی خود است.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر

واقعیت این است که مدیریت بازار خودرو در دست دلالان و واسطه‌هایی است که فقط به منافع نامشروع خود می‌اندیشند و بعضی مدیران این صنعت مجری دستورات آنها هستند و ظاهراً وزارت متبوع جنابعالی صرفا نقشی جز نظاره‌گری و تماشا ندارد. لازم است در جهت ساماندهی بازار برنامه مناسب ارائه و اقدام لازم داشته باشید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب