امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40168 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت اقتصاد قرن

انجام خدمات تخصصی حسابداری و حسابرسی به شرکت‌ها و موسسات صنعتی، بازرگانی، پیمانکاری و موسسات تجاری و غیرتجاری توسط شرکت اقتصاد قرن صورت می‌گیرد.
خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت اقتصاد قرن

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام اقتصاد قرن، حسابداری و حسابرسی به عنوان یکی از خدمات با تقاضای بسیار زیاد در عصر حاضر، به منظور ساماندهی و رسیدگی به صورت‌های مالی کسب و کارهای مختلف، بررسی عملکرد مالی آنها و ارائه گزارشات لازم انجام می‌شود. مهم‌ترین دلیل چنین عملیاتی این است که میزان خطا و اشتباهات به حداقل برسد، مدارک و اسناد بررسی شود و هیچ گونه نقصی در آنها وجود نداشته باشد؛ در واقع کاهش مغایرت‌ها هدف اصلی انجام خدمات حسابرسی صورت‌های مالی و خدمات حسابداری جهت تهیه گزارشات مالی است که در نهایت از ایجاد هزینه‌های گزاف و پرداخت جریمه و همچنین هدر رفتن منابع جلوگیری خواهد شد.

انجام خدمات حسابرسی و حسابداری شرکت‌ها

یک شخص به عنوان حسابدار یا حسابرس، معمولاً توانایی اخذ و ارائه پروژه‌های بسیاری را دارد؛ چرا که دایره‌ی فعالیت کسب و کارهای مختلف در قالب شرکت و آنچه که مورد نیاز آنها می‌باشد، بسیار گسترده است. زمانی که یک پروژه جدید را می‌پذیریم، مطابق با برنامه‌ای از پیش تعیین شده به صورت کاملاً منظم و مرحله‌ای به بررسی اسناد و مدارک موجود در زمینه مالی و مالیاتی آن کسب و کار خواهیم پرداخت.

در واقع انجام خدمات حسابداری و حسابرسی شرکتها شامل یک پروسه مشخص است که در آن صورت‌های مالی در رأس قرار دارند و با چک کردن آنها می‌توان وضعیت اقتصادی آن شرکت را تعیین کرد. انواع ترازنامه، صورت‌های مربوط به نقدینگی، سود و زیان و...... تماماً توسط کارشناسان و حسابرسان حرفه‌ای شرکت حسابداری و حسابرسی اقتصاد قرن مورد بررسی جامع قرار خواهند گرفت. برابری تمامی اسناد و مدارک مربوط به صورتهای مالی با استانداردهای موجود، از جمله مهم‌ترین مواردی است که در پروسه انجام خدمات حسابرسی رسمی شرکت‌ها بر آن متمرکز خواهیم شد.

انجام خدمات حسابداری و حسابرسی مؤسسات تجاری وغیرتجاری

یکی از مخاطبان و متقاضیان دریافت این خدمات تخصصی از مجموعه ما، مشاغلی هستند که در قالب مؤسسات فعالیت می‌کنند و هر آنچه که در پروژه‌های حسابرسی و پروژه‌های حسابداری ارائه می‌کنیم، اغلب بر پایه اعتبار بخشیدن به صورت‌های مالی است. زمانی که کارشناسان مجموعه ما یک پروژه را آغاز می‌کنند، قبل از هر چیز به بررسی اسناد و مدارک می‌پردازند. تمامی اطلاعات دریافتی آنان باید با استانداردهای وضع شده در این زمینه مطابقت داشته باشد. در واقع حسابداران و حسابرسان شرکت اقتصاد قرن با انجام خدمات حسابرسی و حسابداری مؤسسات تجاری و غیر تجاری، اعتبار و صحت صورت‌های مالی آنان را تأیید می‌کنند که این موضوع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای برخورداری از عملکرد صحیح و مورد انتظار هر مؤسسه‌ای خواهد بود. در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌های حسابداری و حسابرسی قانونی، تأمین و تأیید همین اعتبار می‌باشد.

انجام خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت سهامی خاص و عام

شرکت اقتصاد قرن آماده ارائه خدمات به تمامی کسانی است که در قالب شرکت سهامی عام یا خاص مشغول به فعالیت هستند. طبیعتاً این مشاغل نیز نیاز به انجام امور و فرایندی دارند که در نهایت سیستم مالی مجموعه آن‌ها را به عنوان یک سیستم جامع، معتبر و اثربخش و با کیفیت مورد بررسی قرار دهد. همانطور که گفتیم عمده دلیل بهره‌مندی از خدمات حسابرسی رسمی این است که از هر گونه مغایرت و ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری شود و تمامی کسب‌وکارها را شامل می‌شود و شرکت‌های سهامی عام و خاص نیز از این قضیه مستثنی نیستند. بررسی نحوه و میزان استفاده از منابع مالی و خدمات حسابداری یک مجموعه، موجب می‌شود تا روند کنونی فعالیت آن مورد ارزیابی قرار گیرد و این مورد اولین اصل از شرایط لازم برای بقای یک کسب و کار می‌باشد.

انجام خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت با مسئولیت محدود

در صورتی که کسب و کار شما در قالب شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رسیده باشد و در بازه‌های زمانی مختلف به ساماندهی و تأیید اعتبار و درستی صورت‌های مالی و همچنین تهیه‌ی گزارشات لازم نیاز داشته باشید، می‌توانید با شرکت اقتصاد قرن تماس بگیرید و تقاضای خود را مبنی بر استفاده از خدمات حسابداری و حسابرسی عملیاتی مطرح کنید.

انجام خدمات حسابرسی و حسابداری شرکت تضامنی، تعاونی، بورسی

یکی از جزئیاتی که حتماً در این پروسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، چگونگی فعالیت واحدهای مختلف شرکت شماست؛ چرا که بسیار مهم است که هر بخش چگونه کار می‌کند و چه نقشی در تأمین اعتبار و صحت صورت‌های مالی دارد؛ بنابراین یکی از فواید انجام خدمات حسابداری و حسابرسی قانونی این است که کارایی کلی مجموعه‌ی شما مشخص می‌شود و بر حسب اهداف و چشم‌انداز اولیه تعیین شده مرتبط با شرکت تضامنی، تعاونی یا بورسی ثبت شده می‌توانید گزارشی از نحوه عملکرد مجموعه داشته باشید. معمولاً دستیابی به چنین اطلاعاتی در طی پروسه انجام خدمات حسابرسی باعث ایجاد بهبود روند فعالیت شرکت‌ها و کاهش حداکثری میزان خطا و مغایرت‌ها می‌شود.

انجام خدمات حسابداری و حسابرسی فروشگاه، اصناف و انجمن‌ها

اگر شما در یک صنف خاص یا در قالب فروشگاه مشغول به کار هستید، پیشنهاد شرکت اقتصاد قرن به شما این است که استفاده از خدمات حسابداری و حسابرسی عملیاتی را به صورت حداقل سالی یکبار جدی بگیرید. از جمله مهم‌ترین مزایای این عملیات، کنترل داخلی بودجه و هزینه‌ها می‌باشد که طبیعتاً برای ادامه‌ی فعالیت کسب و کارتان الزامی است و به عنوان یک اصل اساسی برای بقای بنگاه‌های اقتصادی مطرح شده است. از دیگر مواردی که در این پروسه مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ می‌توان به بررسی سیستم حقوق و دستمزد کارکنان، انبار داری، صورت‌های مالی مرتبط با خرید و فروش کالاها و..... اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب