امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40022 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با همراهی جمعی از مدیران انجام شد؛

شهردار منطقه۲۱ پا به رکاب سه شنبه های بدون خودرو ۱۴۰۰

خبرایران : در هفدهمین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰، رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهری با هدف بررسی وضعیت نگهداشت شهر در سطح ناحیه یک، به وسیله دوچرخه از معابر اصلی و کوچه های این ناحیه بازدید کرد.
شهردار منطقه۲۱ پا به رکاب سه شنبه های بدون خودرو ۱۴۰۰

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه در ابتدای این بازدید میدانی با بیان اینکه هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری خدمت رسانی به شهروندان است، گفت: پس از انجام طرح ۲۱ روزه محله آرایی و خانه تکانی نوروزی در محله های ۱۳گانه منطقه ۲۱ شاهد تغییرات چشمگیر و مطلوبی بودیم که نتیجه آن را نیز می توان از بازخورد مثبت و رضایتمندی شهروندان و کسبه دریافت کرد.

وی همچنین افزود: اجرای برنامه های مناسبتی استقبال از بهار به همراه آذین بندی و زیباسازی معابر، میادین و بزرگراه های سطح منطقه۲۱ جلوه ای زیبا و بدیع به ورودی غربی پایتخت بخشید‌.

بنابراین گزارش؛ طی این بازدید میدانی که به وسیله دوچرخه انجام پذیرفت، بلوارهای اصلی تهرانسر، شاهد، یاس و معابر فرعی منتهی به آنها مورد پایش و کارشناسی قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب