امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39893 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل منصوب شد

خبرایران: پروانه رضاقلی‌زاده با حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل منصوب شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرایران‌به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هماهنگی استاندار محترم و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پروانه رضاقلیزاده را به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل منصوب کرد.  

متن حکم به این شرح است:
سرکار خانم پروانه رضاقلیزاده
با سلام
نظر به تخصص، تجربیات و تعهد سرکار عالی در عرصه فرهنگی به موجب این ابلاغ به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریتعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من‌الله التوفیق
علیرضا مختارپور
همچنین از زحمات رباب عزیزخانی که پیش از این برای مدت حدود پنج سال مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بود، قدردانی کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب