امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39880 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گوش گیر ایرپلاگ چیست ؟

خبرایران: اگر بخواهیم در مقابل آلودگیهای صوتی اطرافمان وسیله ای دفاعی داشته باشیم ، تنها گزینه موجود ، تهیه یک گوش گیر عایق صداست که صد البته بهترست پنهان از نگاه‌های پرسشگر و کنجکاو دیگران باشد و دیده نشود . خوب با این اوصاف ما به یک گوش گیر ایرپلاگ نیاز داریم .
گوش گیر ایرپلاگ چیست ؟

به گزارش خبرایران به نقل از ایمن یاب، ایرپلاگ نوعی از گوشی صداگیرست که داخل حفره گوش وارد می‌شود و راه نفوذ امواج صوتی به داخل گوش را می‌بندد. ایرپلاگ ها خود به دو دسته تقسیم می‌شوند و از طرف برندهای مختلفی تأمین می‌شوند که در این مجال قصد داریم نگاه کوتاهی به دنیای متنوع این محصول محبوب و کاربردی داشته باشیم.

این محصول به صورت ۲ قطعه مجزا از هم ساخته می‌شود که هر کدام داخل یک حفره گوش قرار می‌گیرند. از نظر جنس مواد سازنده، یا از مواد پلیمری ساخته می‌شود و یا اسفنج بهداشتی. هر دو نوع ایرپلاگ، بهداشتی، محبوب و پرطرفدارند اما نوع پلیمری که برخی آن را ژله‌ای نیز می‌نامند، قابل شستشو و استفاده مجدد به دفعات زیاد است در مقابل ایرپلاگ اسفنجی که یکبار مصرف است و امکان استفاده مجدد را ندارد. همه مدل‌های گوش گیر ایرپلاگ که ما در فروشگاه اینترنتی ایمن‌یاب داریم، در یک صفحه جمع‌آوری شده‌اند و قابل بررسی و ارزیابی هستند اما اگر طبق معمول از ما بپرسید بهترین‌های هر دسته کدامند ما گوش گیر ایرپلاگ 3M 1271 و گوش گیر ایرپلاگ اسفنجی Moldex Purafitرا معرفی می‌کنیم .

در پایان و جهت کسب اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تر، از شما دعوت می‌کنیم که مقاله ایرپلاگ چیست؟ را در وبلاگ ما مطالعه فرمائید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب