امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39879 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خرید از آمازون و تحویل کالا در ایران

خبرایران: آمازون یکی از محبوب ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید در سراسر جهان را برای افراد فراهم کرده، جالب است بدانید که این وب سایت فروشگاهی فعالیت خود را در ابتدا تنها با فروش کتاب آغاز کرد اما چندی بعد به دلیل میزان استقبال زیادی که با آن رو به رو شد، توانست کسب و کارش را رونق بخشیده و کالای زیادی را چه به صورت فیزیکی و چه دیجیتالی به فروش برساند.
خرید از آمازون و تحویل کالا در ایران

به گزارش خبرایران به نقل از iranicard.ir ، خرید اینترنتی این روزها رونق و رواج زیادی داشته است یکی از این کسب و کارهای اینترنتی آمازون هست.

دو سوال اصلی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که:

روش پرداخت هزینه در سایت آمازون چیست؟

با توجه به اینکه این فروشگاه آنلاین امکان خرید از سراسر جهان را فراهم کرده است، پس باید یک شبکه پرداخت آنلاین عمومی برای دریافت هزینه خرید در اختیار مشتریانش قرار دهد. روشی که این وب سایت برای پرداخت هزینه خرید در نظر گرفته است، استفاده از یکی از انواع کارت‌های ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت است. شما می‌توانید با داشتن یکی از این کردیت کارت‌ها نه تنها از آمازون بلکه از بسیاری از سایت‌های خارجی دیگر که از این شبکه پرداخت آنلاین پشتیبانی می‌کنند، خرید کنید.

اما به دلیل تحریم‌های بانکی که علیه ایران وجود دارد، افرادی که مقیم ایران هستند نمی‌توانند این کارت‌های ارزی را به صورت مستقیم خریداری کرده و استفاده کنند.

آیا آمازون ارسال به ایران نیز دارد؟

متأسفانه باز هم به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان ارسال کالا از آمازون به ایران وجود ندارد! چرا که نمایندگی آمازون در ایران وجود نداشته و کلیه خریدهایی که از این سایت وارد ایران می‌شوند، توسط شرکت‌های واسط انجام می‌شوند.

اما خبر خوب برای شما این است که می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت‌های واسط مانند ایرانیکارت،  (iranicard.ir )نه تنها یکی از انواع کارت‌های اعتباری را خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید بلکه از آمازون خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرید! بنابراین اگر قصد خرید از آمازون را دارید بهتر است که سفارش‌تان را با خیال راحت به این شرکت بسپارید و منتظر دریافت کالایتان باشید!

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب