امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39878 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چگونه خواب راحت داشته باشیم

خبرایران: سلامت خواب و نحوه خواب افراد تاثیر مستقیم و به سزایی در نشاط، پویایی ، قدرت ذهنی افراد و حتی رژیم غذایی او دارد.
چگونه خواب راحت داشته باشیم

به گزارش خبرایران به نقل از خوابستان، از عوامل تأثیر گذار و بسیار مهم در سلامت خواب افراد، استفاده از کالای خواب مناسب و البته با قیمت ایده آل می‌باشد. همانطور که گفته شد کالای خواب نه تنها در استراحت و رفع خستگی فیزیکی افراد تأثیر گذار است، بلکه نقش مهمی را در روحیه و سلامت فکری افراد ایفا می‌کند. یکی از اهداف شرکت ما ارتقا سلامت خواب و ارائه تشک‌های مناسب سلامت جسم وروان شماست. حال ارائه توضیحات و مشخصات دقیق و تخصصی تشک‌ها و دیگر کالای خواب موجود سعی بر آن داریم تا علاوه بر ارتقا دانش علمی مشتریان، دقیق‌ترین و بهترین انتخاب تشک را داشته باشید.

تشک ارتوپدیک چیست؟

از دیگر مسائل مهم در انتخاب کالای خواب، رعایت مسائل ارتوپدیک و طبی می‌باشد. به عنوان مثال شخصی که دچار مشکل دیسک کمر می‌باشد باید در هنگام خرید تشک و یا سفارش بالش به مشخصات آن دقت کرده و تشک مناسب برای دیسک کمر را خریداری نماید.

عموماً افرادی که در نواحی مختلف بدن خود احساس درد دارند (کمر درد، گردن درد، شکم درد، درد شانه و بازو و …) در انتخاب بهترین نوع تشک و برند تشک دچار تردید هستند. ارائه مقالات علمی و طبی و همچنین امکان مقایسه محصولات و ویژگی‌ها باعث شده تا افراد تشک متناسب با شرایط خود را خریداری نمایند.

به عنوان مثال بهترین تشک برای افراد دیسک کمر درد و شکم درد این است که از تشک‌هایی با درجه سفتی متوسط و یا نسبتاً سفت استفاده نمایند تا توازن و شکل ستون فقرات حفظ شده و از فرو رفتن در تشک جلوگیری شود.

یکی دیگر از اهداف شرکت خوابستان ارائه فروش بهترین تشک طبی در برندهای مختلف می‌باشد. شرکت خوابستان نمایندگی تشک خوشخواب بوده و محصولات خود را بدون واسطه و با کمترین قیمت تشک‌های خوشخواب به مشتریان عرضه می‌دارد.

خرید آنلاین تشک از فروش اینترنتی خوابستان

امروزه خرید کردن در کمترین زمان جزو الویت‌های هر فرد در شهرهای بزرگ می‌باشد و برای صرفه جویی در زمان می‌بایست برخی از کارها را به دیگران سپرد. خرید تشک و کالای خواب، وظیفه‌ای مهم و زمان بر هست که از این رو می‌توان از وبسایت های خرید و ارسال تشک استفاده کرد. به کمک این نوع وبسایت ها محصول خود را به صورت اینترنتی را خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.
با خرید آنلاین تشک با صرف کمترین زمان و بهینه‌ترین هزینه می‌توانید به امور روزانه خود برسید.
شرکت خوابستان امکان ثبت سفارش تشک به سراسر ایران و برای تاریخ مشخص را دارد. شما می‌توانید انواع تشک‌های طبی و فنری و بهترین برندهای تشک را در این سایت مشاهده کرده و با هزینه مناسب سفارش خود را ثبت کنید. ارسال محصولات شرکت خوابستان به سراسر تهران رایگان بوده و هزینه ارسال تشک به شهرستان تا باربری به عهده خوابستان می‌باشد.

نمایندگی تشک خوشخواب:

این مجموعه دارای واحدهای کیفی، سالن‌های پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس‌های ملحفه، پد، آزمایشگاه و … مجهز به سیستم‌های مکانیزه و مدرن می‌باشد

کیفیت و اصالت کالا تشک خوشخواب باعث شده است تا خوشخواب در زمینه تشک‌های یک نفره، دو نفره، تشک نوزاد خوشخواب، تشک نوجوان خوشخواب و تشک گرد خوشخواب پس از سال‌ها هنوز در کورس رقابت با تشک‌های خوب خارجی و ایرانی باشد.

نمایندگی فروش تشک رویال:

یکی از دغدغه‌های مشتریان این برند معتبر فرق تشک رویال اصل و تقلبی می‌باشد. همانطور که پیش تر ذکر شد شرکت خوابستان نماینده رسمی برند رویال بوده و محصولات خود را بدون واسطه از کارخانه‌های تولید تشک رویال دریافت می‌کند. ضمانت نامه و گارانتی موجود در بسته بندی تشک رویال و همچنین ضمانت اصالت و کیفیت کالا از سوی خوابستان این اطمینان خاطر را به درخواست کنندگان عزیز می‌دهد، که کلیه تشک‌های رویال و سایر برندها به صورت اصل و با ضمانت، تحویل مشتریان می‌گردد.

نمایندگی فروش تشک رؤیا

با بیش از ربع قرن تجربه و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و دستان توانمند پرسنل خلاق و متخصص خود، مرغوبترین انواع تشک‌های فنرمنفصل، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید نماید. این شرکت با در اختیار داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برترینهای جهان عرضه نماید.

نمایندگی تشک دنلپ

تشک‌های دنلپ دارای سه مدل فنری، فنر منفصل و طبی (فوم در فنر) می‌باشد. شاهکار تشک طبی دنلپ، استفاده از تکنولوژی تزریق فوم در فنر می‌باشد. این تکنولوژی با تلفیق خاصیت فوم و فنر با یکدیگر باعث شده تا تمام سلایق را در بر بگیرد و طرفداران تشک‌های فنری یا اسفنجی در یک محصول مشترک و با کیفیت به اجماع برسند.

نمایندگی تشک ویستر:

تشک‌های ویستر در ۷ مدل در بازار عرضه می‌شوند که به فراخور مدل تشک از بهترین نوع Memory Foam ، Pocket Spring و Fiber Ball پارچه‌های عطری غیر حساسیت زا و پارچه‌های دارای کپسول هوا استفاده می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب