مهرانی تصریح کرد: از مجموع کارتهای اعتباری صادرشده در سال گذشته حدود ۲۳درصد کارت طلائی، ۳۸درصد کارت نقرهای و ۳۹ درصد نیز کارت برنزی بوده است. عضو هیات مدیره پست بانک ایران؛ اینترنت بانک را یکی از بهترین خدمات بانکی موجود در کشور دانست و افزود: اینترنت بانک این بانک در سال گذشته بیش از ۴۶۰ هزار کاربر داشته و با توجه به رضایتمندی کاربران، این تعداد به سرعت در حال افزایش است.
عضو هیات مدیره پست بانک تعداد دستگاههای خودپرداز فعال این بانک را ۲۹۳۸ دستگاه اعلام کرد و تصریح کرد: از مجموع این دستگاهها تعداد ۵۱۹ دستگاه مالکیتی، ۱۲۴۹ دستگاه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۰۰۸ دستگاه مربوط به صاحبان باجهها و ۲۱۷ دستگاه نیز به صورت واگذاری استیجاری به اشخاص در قالب پرستاری است.
مهرانی اپلیکیشن سکه همراه پست بانک ایران را یکی از خدمات مطلوب این بانک به مشتریان عنوان کرد و گفت: درسال گذشته در این اپلیکیشن با ۱۰۸ هزار کاربر، بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار تراکنش انجام شده است.
وی نرمافزار پست بانک ایران را یکی از بهروزترین و بهترین نرمافزارهای بانکی کشور عنوانکرد و افزود: زیرساخت نرمافزاری این بانک شرایط را برای توسعه کمی و کیفی هرچه بیشتر خدمات فراهمکرده و مطمئناً با برنامههای طراحیشده خدمات جدید و متنوعی به هموطنان ارائه خواهد شد.