امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39703 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهل و یکمین همایش ملی روز داروسازی

انجمن داروسازان ایران در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی، چهل و یکمین همایش ملی سالانه روز داروسازی ایران و بزرگداشت زادروز محمدبن زکریای رازی را برگزار خواهد نمود.
چهل و یکمین همایش ملی روز داروسازی

به گزارش خبرایران، موضوع اصلی همایش ملی روز داروساز، جایگاه داروسازان در حوزه سلامت و روش های نوین اشتغال فارغ التحصیلان داروسازی می باشد. این همایش که دارای حداکثر امتیاز بازآموزی می باشد، طی سه روز و در تاریخ 5 الی 7 شهریورماه امسال در تالار ابوریحان (مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی) برگزار می گردد.

انجمن داروسازان ایران که دارای جامعه ای متشکل از داروسازها و داروخانه های کشور می باشد، در سال 1322 تأسیس شده است. از بارزترین اقدامات آن، تعیین و تصویب نامگذاری روز پنجم شهریور به نام روز داروسازی (زادروز تولد حکیم زکریای رازی) به یادگار مانده است.

یکی از دغدغه های اصلی مسئولان برگزاری چهل و یکمین همایش ملی روز داروسازی، خروج جایگاه اشتغال داروسازان از یکنواختی و حرکت به سوی اشتغال های نوین بوده و به عنوان محور اصلی انتخاب گردیده است. تغییر نگاه فارغ التحصیلان داروسازی به سمت خلاقیت و کارآفرینی می تواند اثربخشی جایگاه داروسازان در حوزه سلامت را ارتقاء دهد.

در ایران 85 درصد از فارغ التحصیلان داروسازی جذب داروخانه ها شده اند؛ در حالی که میانگین جهانی این آمار، 55 درصد می باشد.

لازم به ذکر است که در حاشیه برگزاری چهل و یکمین همایش ملی روز داروسازی، نمایشگاه عظیم جانبی با موضوعات داروهای ساخته شده،  مکمل های غذایی و فرآورده های فراسودمند، فرآورده های طبیعی و گیاهان دارویی، آرایشی و بهداشتی و صنایع وابسته نیز دایر خواهد بود. در این نمایشگاه، شرکت ها و کارخانجات داروسازی می توانند جدیدترین محصولات خود را ارائه نمایند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در همایش و رزرو غرفه های نمایشگاه با شماره دبیرخانه اجرایی همایش، 021-88897130 تماس حاصل نمایند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب