امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39598 تاریخ انتشار: جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مسابقه با خدا صحبت کن!

خبرایران: مسابقه با خدا صحبت کن فرصتی است که توسط ایرانسل و اپلیکیشن تپ سانگ در اختیار افراد با استعداد گویندگی قرار گرفته است
مسابقه با خدا صحبت کن!

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام گروه ژی، اولین جشنواره گویندگی اپلیکیشن تپ سانگ تحت عنوان #باخداصحبت_کن با حمایت شرکت ایرانسل در ماه مبارک رمضان امسال برگزار می‌شود. ماه رمضان ماه مناجات با خداست و به همین دلیل اپلیکیشن تپ سانگ مسابقه‌ای را برای تمامی کاربران تدارک دیده است.

بسیاری از افراد به انجام کارهای گویندگی علاقه دارند و همه‌ساله در برنامه‌های مختلف تست صدا شرکت می‌کنند تا استعدادشان در زمینه گویندگی را محک بزنند و اجرای یک برنامه استعدادیابی گویندگی می‌تواند منجر به کشف استعدادهای واقعی و دادن فرصت رشد و شکوفایی به آن‌ها شود. هدف از برگزاری این مسابقه حمایت از گویندگان جوان و غیرحرفه‌ای می‌باشد؛ چرا که در آخر جشنواره به برندگان فرصت استفاده از یک استودیو حرفه‌ای برای ضبط پادکست یا موسیقی خود داده می‌شود. مسابقه #باخداصحبت_کن با همکاری اپلیکیشن تپ سانگ، بزرگ‌ترین بانک آنلاین موسیقی ایرانی و شرکت ایرانسل، بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور، برگزار می‌شود.

کاربران برای شرکت در مسابقه باید ابتدا به صفحه مسابقه یا نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من مراجعه و اثر صوتی خود را ارسال کنند. پس از مدت کوتاهی فایل ارسالی کاربران در اپلیکیشن تپ سانگ منتشر می‌شود و اثری که در بیشترین تعداد پخش در اپلیکیشن تپ سانگ را به خود اختصاص دهد به‌عنوان برنده مسابقه انتخاب خواهد شد. نفر اول این مسابقه برنده یک دستگاه گوشی موبایل آنر خواهد شد و ده نفر اول فرصت حضور رایگان در یک استودیو حرفه‌ای ضبط صدا را خواهند داشت.

تپ سانگ اپلیکیشین موبایلی در حوزه موسیقی می‌باشد که با هدف حمایت از حقوق هنرمندان و خوانندگان ایرانی در سال ۱۳۹۶ رونمایی شد. این اپلیکیشن با گردآوری بیش از هشتاد هزار محتوای موسیقی به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک آنلاین موسیقی ایرانی شناخته می‌شود و اکنون در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری مسابقه‌ای برای حمایت از گویندگان غیرحرفه‌ای و جوان کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب