امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3953 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پایگاه مسابقه‌‌های کانون؛

ششمین مسابقه‌ی اینترنتی هدیه‌ای برای زندگی آغاز شد

ششمین مسابقه‌ هدیه‌ای برای زندگی از24 خرداد روز جهانی اهدای خون در سایت مسابقات اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال ‌شد.
ششمین مسابقه‌ی اینترنتی هدیه‌ای برای زندگی آغاز شد

به گزارش خبرایران از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با همکاری اداره‌کل انتقال خون استان‌های تهران و خراسان رضوی و در قالب 12 پرسش چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود.

بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت اینترنتی از روز 24 خرداد تا 9 مرداد 1393 (روز ملی اهدا خون) فرصت دارند که به این پایگاه به نشانی www.kanoonquiz.ir مراجعه کنند و ظرف 30 دقیقه به این پرسش‌ها پاسخ دهند.

در عین حال آگاهی عمومی شرکت‌کنندگان در زمینه موضوع‌هایی مانند سلول‌های زنده خون، میانگین حجم خون انسان، مزیت اهدای خون مستمر و هدف از انتقال خون مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

گفتنی است اگر چه مخاطبان کانون (کودکان و نوجوانان) از نظر سنی در شرایط اهدای خون قرار ندارند اما این مسابقه می‌تواند آگاهی آن‌ها را نسبت به اهمیت این موضوع در بزرگ‌سالی بیشتر کرده و با فرهنگ اهدای خون آشنا کند.

برگزار کنندگان مسابقه‌ی هدیه‌ای برای زندگی 6 ، پس از پایان مهلت تعیین شده به برگزیدگان این رقابت جوایزی را اهدا خواهند کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب