امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39439 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمید روح بخش:

نقش حساس روابط عمومی های بازار سرمایه در سال رونق تولید

خبرایران: روابط عمومی های بازار سرمایه می توانند از یک سو با بسترسازی و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام، اتصال مردم به بازار و آشنایی اولیه را فراهم کرده و از سوی دیگر با آگاهی رسانی به بنگاه‌ها برای تامین مالی در بورس شرایط رونق تولید و افزایش شفافیت در عرصه اقتصادی را تسهیل می کنند.
نقش حساس روابط عمومی های بازار سرمایه در سال رونق تولید

به گزارش خبرایران، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل با تبریک روز روابط عمومی به فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات گفت: با نامگذاری رونق تولید برای سال 1398 ، مسئولیت بازار سرمایه در جذب منابع سرگردان و تامین مالی بنگاه های اقتصادی دو چندان شده است.

وی افزود: بورس تهران پیوسته در تلاش است با حفظ استانداردها، تامین مالی بنگاه های اقتصادی از روش های متنوع و کم هزینه فراهم شود و ثمرات آن در اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی کشور بیش از پیش مهیا باشد.

روح بخش ادامه داد: بی گمان جذب سرمایه های سرگردان جامعه به بورس، از التهاب در سایر بازارها کاسته و سپری برای تورم و افزایش هزینه خانوار است. همچنین نقش حیاتی در رشد اقتصادی، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری، تثبیت متغیرهای پولی و مالی و در مجموع بهبود رفاه جامعه را ایفا می کند.

وی افزود: روابط عمومی بورس تهران از طریق تالار معاملات حافظ و همچنین اقدام های ارتباطی همکاران 22 تالار منطقه ای کوشیده است ضمن پاسخگویی رو در رو به سهامداران و سرمایه گذاران با برنامه ریزی و بهره گیری از انواع ابزارها و روش های اطلاع رسانی در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، رسانه های تصویری، مکتوب و دیجیتال، فعالیت های تبلیغی، ترویجی و آموزشی را به انجام رساند و با ایجاد اعتماد موجب جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و بنگاه های خصوصی و دولتی به بورس شود.

مدیر روابط عمومی بورس تهران با بیان اینکه بازارهای مالی بسیار با اهمیت هستند به طوریکه از آنها به عنوان شریان‌های اصلی اقتصاد یاد می‌شود، تاکید کرد: روابط عمومی های بازار سرمایه می توانند از یک سو با بسترسازی و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام، اتصال مردم به بازار و آشنایی اولیه را فراهم کرده و از سوی دیگر با آگاهی رسانی به بنگاه‌ها برای تامین مالی در بورس شرایط رونق تولید و افزایش شفافیت در عرصه اقتصادی را تسهیل می کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب