امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39434 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید محمد سادات اخوی مهمان «در حلقه رندان» می شود

خبرایران: یکصد و پنجاه و سومین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با حضور سید محمد سادات اخوی و خوانش آخرین سروده های طنز شاعران جوان و پیشکسوت روز یکشنبه(۲۹ اردیبهشت) در حوزه هنری برگزار می شود
سید محمد سادات اخوی مهمان «در حلقه رندان» می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سپهر سوره هنر، سید محمد سادات اخوی شاعر، نویسنده و مجری مهمان ویژه یکصد و پنجاه و سومین محفل طنز «در حلقه رندان» خواهد بود.

این شب شعر طنز که از سری محافل ماهانه و ثابت حوزه هنری است، به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر طنز حوزه هنری برگزار می شود و اجرای آن داریوش کاردان برعهده دارد.

علیرضا لبش، سعید طلایی، سید امیر موسوی، شروین سلیمانی، مهدی استاد احمد، مهدی فرج اللهی، روح الله احمدی، سعیده موسوی زاده، نسیم عرب امیری، سیامک روشن، حسین رضوی فرد، حمید اسماعیلی، روح الله سرطاوی، مصطفی مشایخی، محمدجواد یثربی و عباس احمدی در این نوبت از «در حلقه رندان» به شعرخوانی می پردازند.

حضور در این شب شعر که از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود،  برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب