امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39433 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محصولات مخابراتی-امنیتی پاناسونیک

خبرایران: پاناسونیک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی است که مقر اصلی آن در اوساکای ژاپن است. محصولات این کمپانی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و ایران نیز یکی از کشورهایی است که اکثر محصولات این کمپانی به آن صادر می‌شود.
محصولات مخابراتی-امنیتی پاناسونیک

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، کیفیت بالای محصولات این برند، نوآوری در طراحی و ساخت، بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات ساخت پاناسونیک، باعث محبوبیت آن در سراسر جهان شده است.

اگر برای خرید محصولات مخابراتی-امنیتی این برند به دنبال نمایندگی معتبر هستید، می‌توانید به نمایندگی پاناسونیک تهران مراجعه کنید. شما می‌توانید اکثر کالاهای موجود در بازار جهانی را در نمایندگی پاناسونیک در تهران پیدا کنید. در ادامه قصد داریم برخی از محصولات عرضه‌شده در این مرکز را معرفی کنیم:

تلفن

تمامی مدل‌های تلفن پاناسونیک موجود در بازار را می‌توانید به‌صورت اورجینال از این مرکز تهیه کنید. تلفن‌ها در دو نوع بیسیم و رومیزی موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود از بین مدل‌های متنوع بهترین انتخاب را انجام دهید.

فکس

دستگاه‌های فکس در دو نوع کاربنی و لیزری موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین آن‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از فکس‌های موجود، چندکاره هستند که قابلیت کپی، فکس و اسکن را نیز فراهم می‌کنند و می‌توانید به‌جای تهیه چند دستگاه، یکی از مدل‌های چهارکاره پاناسونیک را تهیه کنید.

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک از با کیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار جهانی هستند که می‌توانید برای حفظ امنیت اماکن تجاری، صنعتی و مسکونی از آن‌ها بهره بگیرید. از دوربین‌های مداربسته عموماً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی استفاده می‌شود که با توجه شرایط محیط، انواع مختلفی دارند.

سانترال

دستگاه مرکز تلفن سانترال می‌تواند با جمع‌آوری خطوط شهری مجموعه‌ها در خود، خطوط داخلی بیشتری ارائه دهد تا همه کارمندان بتوانند به خطوط تلفن دسترسی داشته باشند. البته قابلیت‌های دستگاه سانترال به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیازهای مجموعه خود، مدل متناسب را انتخاب کنید.

علاوه بر محصولات معرفی‌شده در بالا، تجهیزات جانبی مربوط به آن‌ها نیز در این نمایندگی موجود است. شما می‌توانید با تماس با بخش فروش نمایندگی پاناسونیک در تهران از امکان مشاوره رایگان بهره بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب متناسب با نیاز خود را اتخاذ کنید. تمامی محصولات ارائه‌شده توسط این مرکز، دارای یک سال تضمین معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

علاوه بر خدمات مربوط به فروش، خدمات تعمیرات نیز در این نمایندگی ارائه می‌شود. شما می‌توانید دستگاه‌های معیوب خود را با خیال آسوده به بخش تعمیرات تهران پاناسونیک بسپارید. در این بخش، تعمیرات هر دستگاه به‌طور تخصصی در تعمیرگاه مربوطه انجام می‌گیرد و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، از قطعات اورجینال و نو استفاده خواهد شد تا دستگاه دچار مشکلات بعدی نشود.

یکی دیگر از توانایی‌های این مجموعه، داشتن واحد فنی است. گروه فنی می‌تواند تمامی مراحل نصب و برنامه‌ریزی دستگاه‌های سانترال را بالاترین کیفیت انجام دهد. بعد از نصب نیز اگر مجموعه گسترش یابد یا مشکلی در برنامه‌ریزی به وجود آید می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا نفرات فنی را به مجموعه شما اعزام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید یا به آدرس: خیابان مطهری – خیابان فجر – کوچه ماگنولیا – پلاک ۱۱ – واحد ۳ و یا به آدرس اینترنتی idehal.org ۳ مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب