امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3930 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اکران «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و «حوض نقاشی» در جشنواره شانگهای

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به كارگردانی حامد محمدی ۲۷ تیرماه در جشنواره شانگهای روی پرده می‌رود.
اکران «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و «حوض نقاشی» در جشنواره شانگهای

 

 

به گزارش خبر ایران ، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اولین ساخته بلند حامد محمدی است كه پیش از این در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. حامد محمدی كه نگارش فیلمنامه «طلا و مس»  و «حوض نقاشی» را نوشته در اولین تجربه كارگردانی فیلم بلند خود، «فرشته‌ها با هم می آیند» را به تهیه‌كنندگی منوچهر محمدی ساخت. این فیلم ۹۲ دقیقه ای در بخش رقابتی جشنواره شانگهای چین در روز ۲۷ خردادماه ساعت ۱۵:۴۵ به وقت محلی نمایش داده می‌شود. قبل از نمایش فیلم جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود كه حامد محمدی به عنوان كارگردان و نماینده فیلم در این نشست حضور خواهد داشت.
«
فرشته‌ها با هم می‌آیند» روایت زندگی روحانی جوانی است كه با همسرش زندگی عاشقانه و آرامی دارند كه با خبر باردار شدن لیلا وارد مرحله جدیدی می‌شود. سختی و فشار اقتصادی احمد را ناچار می‌كند تا پیشنهاد بازی در فیلمی را بپذیرد و این آغاز حوادث تازه‌ای در زندگی اوست.همچنین فیلم «حوض نقاشی» به كارگردانی مازیار میری در بخش پانورامای این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود. كه در روزهای ۲۱ خرداد و ۳۰ خرداد ماه روی پرده می‌رود. حوض نقاشی پیشتر در جشنواره های فجر، اجیال قطر، پوسان كره جنوبی، آسیاپسفیك استرالیا نمایش داده شده و در شهریور امسال درجشنواره فوكواوكا ژاپن حضور خواهد داشت. «حوض نقاشی» زندگی مریم و رضا را به تصویر می كشد كه با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یك فرق ساده، بلكه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش كنند تا به دیگران ثابت كنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل كرده‌‌اندحوض نقاشی» جایزه بهترین طراحی صحنه و بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان جشنواره فجر را به خود اختصاص داده بود. سومین فیلم پرفروش سال ۹۲ سینمای ایران جایزه یونسكو بهترین فیلم بلند جشنواره آسیا پسفیك را نیز از آن خود كرد. جشنواره شانگهای از ۲۴ خرداد تا ۱ تیرماه ۱۳۹۳ در شانگهای چین برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب