امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39139 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعیه بانک کشاورزی درباره سپرده‌گذاران شرکت تعاونی نهال نشان البرز

خبرایران: تجمع تعداد اندکی از مالباختگان شرکت تعاونی نهال نشان البرز و پلاکارد مغرضانه آنها دستاویز تبلیغات مسموم و سیاه نمایی شبکه معاند علیه بانک خوشنام کشاورزی شده است.
اطلاعیه بانک کشاورزی درباره سپرده‌گذاران شرکت تعاونی نهال نشان البرز
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، لذا برای تنویر افکار عمومی و خنثی کردن این اقدام مغرضانه مواردی را به اطلاع عموم می رساند:

۱- بانک کشاورزی به عنوان یک بانک بزرگ دولتی و حامی بخش کشاورزی با سابقه ۸۶ سال فعالیت موثر در عرصه اقتصاد کشور از ثبات مالی و استحکام بسیار خوبی برخوردار است و به همین خاطر در سطح داخل و خارج از کشور در زمره بانک های خوشنام به شمار می رود.

۲- هیچ ارتباطی بین بانک کشاورزی و موسسات غیر مجاز از جمله شرکت تعاونی نهال نشان البرز وجود ندارد و تنها عملیات پرداخت مطالبات سپرده گذاران شرکت تعاونی مذکور براساس مصوبه هیأت منتخب سران قوا به بانک کشاورزی واگذار شده است و بانک بر اساس مصوبه هیأت مذکور و از محل خط اعتباری بانک مرکزی مطالبات تا سقف یک میلیارد ریال را پرداخت کرده است.

۳- پرونده متخلفان شرکت تعاونی مذکور در حال رسیدگی است و بقیه مالباختگان باید منتظر تعیین تکلیف موضوع از سوی دادگاه محترم رسیدگی کننده باشند.

۴- اقدام به برگزاری هر گونه تجمع مقابل بانک کشاورزی، از طرف کسانی که هیچگونه رابطه مالی و سپرده گذاری با بانک ندارند و سپرده آنان در تصرف شرکت تعاونی غیرمجازی بوده، مقابل بانک کشاورزی، خلاف مصلحت و مخل جریان ارایه خدمت بانک کشاورزی است.

لذا انتظار می رود که نهاده های انتظامی و امنیتی ضمن برخورد قانونی با این قبیل تجمعات، موضوع پلاکارد تهیه شده و بکار رفته در تجمع یاد شده را که با هدف بهره برداری شبکه های معاند و تضعیف یک بانک معتبر و با سابقه کشور مورد بهره برداری قرار گرفته پیگیری کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب