امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39056 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پور سعید در مراسم قرعه کشی جشنواره همراه بانک و پایانه های فروشگاهی؛

شعار جدید بانک ایران زمین، بانکداری به سبک فردا است

خبرایران: قرعه کشی جشنواره همراه بانک و پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پور سعید مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک و اصحاب رسانه برگزار شد.
شعار جدید بانک ایران زمین، بانکداری به سبک فردا است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی: مدیرعامل بانک ایران زمین در این مراسم گفت: آنچه که امروز باعث سیر صعودی استفاده از خدمات بانک ایران زمین شده کیفیت در خدمات است و برگزاری این جشنواره و اهدای جوایز در واقع نوعی قدردانی از مشتریانی است که به این بانک وفادار بوده اند و یا به تازگی به جمع مشتریان بانک ایران زمین پیوسته اند.
پور سعید کیفیت خدمات و ایجاد رضایتمندی حداکثری در میان مشتریان را عامل مهمی برای رسیدن به اهداف این بانک دانست و یکی از اقدامات و اولویت های مهم این بانک را تحول در حوزه دیجیتال عنوان کرد و گفت: استراتژی بانک ایران زمین ارائه خدمات نوین در بستر فناوری است که آینده نظام بانکی را متحول می کند و بانک ایران زمین در این مسیر پیشگام بوده است.
وی ادامه داد: بانک ایران زمین از دو سال پیش استراتژی تحول دیجیتال را برنامه ریزی کرد و الان شاهد هستیم بانک های دیگر هم به حوزه دیجیتال ورود کرده اند و این حرکت همگی قطعا موفقیت ما را بیشتر می کند و نشان از این دارد که جامعه به سمت تکنولوژی حرکت می کند.
پور سعید افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی نقشه راهی را در حوزه دیجیتال به سیستم بانکی ارسال کرده است و برای بانک ایران زمین یک افتخار است که بگوییم این بانک دو سال است که این راه را آغاز کرده است.
وی شعار «بانکداری به سبک فردا»را شعار جدید بانک ایران زمین معرفی کرد و گفت: بانک ایران زمین طبق برنامه ها و اهداف خود پیش می رود و امیدواریم همواره در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد.
مدیرعامل بانک ایران زمین اظهار داشت: 12 سال قبل بانک ها تنها با چند دستگاه محدود کارتخوان آغاز به کار کردند و در طول یک سال تعداد کارتخوان های نصب شده به یک هزار عدد رسید. اما در دو یا سه سال این عدد به 5 میلیون دستگاه رسید که دستیابی به این عدد در یک بازه زمانی کوتاه نشان از سرعت گسترش تکنولوژی در جامعه کنونی ما دارد.
وی تاکید کرد: جریان توسعه و تحول در بانکداری کشور از دو سال گذشته شتاب زیادی به خود گرفته است.
گفتنی است در پایان این مراسم، برندگان بخش همراه بانک و دستگاه های فروشگاهی معرفی شدند.
اسامی برندگان از ساعت 17 در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به نشانی: club.izbank.ir قابل رویت خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب