امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38988 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای «طرح هبه» در فرهنگسرای بهمن

خبرایران : طرح هبه با محوریت تهیه و توزیع البسه، وسایل منزل و اقلام مایحتاج نیازمدان در آستانه فرارسیدن بهار 1400 در فرهنگسرای بهمن تا پایان اسفند سال جاری برگزار می شود.
اجرای «طرح هبه» در فرهنگسرای بهمن

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگ سرای بهمن؛ طرح هبه در قالب نمایشگاهی برای بازدید مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، شامل وسایل و لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان برگزار می شود.

مددجویان با بازدید از این نمایشگاه، اقلام مورد نیاز را درخواست نموده و این اقلام توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و موسسه خیریه هم نمک به صورت رایگان به محل سکونت آنها ارسال می شود.

گفتنی است، فرهنگسرای بهمن به عنوان یک پایگاه کمک رسانی به نیازمندان، این نمایشگاه را با هدف ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری برگزار می کند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 در تلاش است با تشویق حضور خیرین در فرهنگسرای بهمن و ایجاد سهولت دسترسی مردم برای مشارکت در امور خیریه به نتایج مطلوبی برسد و معتقد است زمانی به این آرمان های مهم دست می یابیم که کنار هم بوده و به یکدیگر در امر نیکوکاری کمک کنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب