امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38976 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشعلچی فیروزآبادی در مراسم امضای میثاق‌ نامه نمایندگان شرکت تاکید کرد:

ایجاد هسته متمرکز دانا و شبکه همکاران توانا در بیمه کوثر یکی از نقاط قوت شرکت است / پاسخ‌ گویی به نیازهای تخصصی با توانمندسازی نمایندگان

خبرایران: مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم امضای میثاق‌ نامه نمایندگان شرکت گفت: طی چند سال گذشته توانسته‌ایم برای هر سطح از نمایندگان آموزش‌های تخصصی و مناسب با توانمندی‌های آنان در نظر بگیریم تا پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان در حوزه‌های تخصصی باشیم.
ایجاد هسته متمرکز دانا و شبکه همکاران توانا در بیمه کوثر یکی از نقاط قوت شرکت است / پاسخ‌ گویی به نیازهای تخصصی با توانمندسازی نمایندگان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت ضمن بیان مطلب فوق، در سومین همایش تجلیل از نمایندگان برتر بیمه کوثر افزود: پیش از این تمام نمایندگان از آموزش‌های یکسانی برخوردار بودند اما در راستای توانمندسازی شبکه فروش، نمایندگان را در سطح‌های مختلف دسته‌بندی کردیم و فراخور نیازهای‌شان آموزش‌های مناسب به آنها ارائه می‌کنیم که این اتفاق سبب توسعه شرکت در بخش فروش شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه پیش‌تر نمایندگان تنها عامل فروش بودند، خاطرنشان کرد: اما اکنون هر یک از نمایندگان بیمه کوثر به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت ریسک حضور دارند.

وی ادامه داد:‌ ایجاد هسته متمرکز دانا و شبکه همکاران توانا در بیمه کوثر یکی دیگر از نقاط قوت شرکت است چرا که به این ترتیب توانستیم زمینه‌های رشد و ترقی نیروی انسانی و به تبع آن مجموعه بیمه کوثر را فراهم کنیم.

مدیرعامل بیمه کوثر تاکید کرد: در سال رونق تولید باید با تلاش بیشتر در همه عرصه‌ها بتوانیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم و در عرصه اقتصاد در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

او همچنین بر بحث برون‌سپاری و اهمیت آن تاکید و اظهار کرد: شرکت‌های دولتی و خصوصی باید برون‌سپاری را به عنوان یک موضوع علمی مد نظر داشته باشند و با انعقاد قراردادهای مناسب در مسیر منافع شرکت خود حرکت کنند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیریت را دارای سه مولفه دانست و تصریح کرد: مدیریت، ذاتی، اکتسابی و وابسته به ابزارهای فناورانه است. در حوزه ذاتی بحثی نیست، اما ارتقای مدیریت در بخش‌های اکتسابی و وابسته به فناوری به فعالیت فرد در این زمینه بستگی دارد. ابزارها پیش‌تر محدود به یک تابلو، دفتر بیمه و حداکثر یک رایانه بود، اما امروز ابزارها بسیار گسترده‌تر شده و در بخش‌هایی نظیر های‌تک‌ها و فین‌تک‌ها توسعه یافته است. اگر نتوانیم با این فناوری‌ها خودمان را عجین کنیم بی‌شک از غافله عقب خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه گردش اطلاعات، هدایت و مدیریت مشتری اولین دستاورد بهره‌گیری از چنین ابزارهایی است، افزود: برای دستیابی به این مهم باید هر چه زودتر در این عرصه فعال شد و در این میان نقش نمایندگان و حضور آنها بسیار حیاتی است.

او تاکید کرد: فناوری‌های نوین ما را در دنیای جدیدی وارد خواهد کرد که بالکچین و برقراری و ارتباط پایگاه‌های داده (Database) مختلف از شاخصه‌های آن است. برای ادامه فعالیت در صنعت بیمه به این ابزارها نیازمندیم و در فضای کسب و کار و به‌ویژه صنعت بیمه که موضوع بحث ماست، باید بتوانیم به سرعت به نیازهای مشتریان‌مان پاسخ دهیم. پس از شناسایی نیازهای مشتریان، باید با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب، محصول بیمه‌ای مبتنی بر آن نیاز را طراحی کنیم و در نهایت در فضای مناسب، آن را ارائه دهیم. اگر در این فضا قرار نگیریم از دنیا دور خواهیم ماند و گویا در جزیره‌ای دورافتاده به دنبال مشتری هستیم.

وی در پایان صحبت‌هایش از عملکرد نمایندگان بیمه کوثر در پرداخت خسارت به سیل‌زدگان تقدیر کرد و گفت: از کسانی که در این فاجعه ملی مرهمی بر دردهای این عزیزان بودند باید نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم. خوشبختانه نمایندگان بیمه کوثر نیز در این حادثه نهایت تلاش خود را به کار بستند و در بطن حادثه حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب