امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38834 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری ‌هفتمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ موسسه کسب ناب

خبرایران: هفتمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ موسسه کسب ناب برگزار می‌شود.
برگزاری ‌هفتمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ موسسه کسب ناب

ورود فناوری‌های دیجیتال ابزارها و روش‌های بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده و نیازمند آشنایی کسب ‌وکارها با این تحول جدید است. هزینه پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام به داشتن تخصص و مهارت و نگاه هوشمندانه برخی از ویژگی‌های بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین) است.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ویدیو مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می‌تواند کسب‌وکارها را در فرایند بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.

در هفتمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ موسسه آموزش کسب ناب کلیه مباحث مربوط به بازاریابی دیجیتال در سه روز در قالب سفری به دنیال دیجیتال مارکتینگ در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف از ساعت 8 و 30 دقیقه الی 18 و 30  دقیقه برگزار خواهد شد.

در ابتدای دوره، اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال و طراحی کمپین‌های دیجیتال ارائه می‌شود. در این دوره همچنین نکات مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ توسط مدیران فعال و با تجربه این حوزه بیان می‌شود. در ادامه نیز ده عنوان از مهم‌ترین و پرکاربردترین عناوین دیجیتال مارکتینگ در 10 کارگاه تخصصی 2 ساعته ارائه می‌شود.

ابطحی مدیر عامل موسسه آموزش‌های حرفه‌ای کسب ناب و دبیر دوره که خود از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران است در خصوص این دوره گفت: مدرسان این دوره از فارغ التحصیلان موفق دانششگاه صنعتی شریف، مدیران و اساتید باتجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خود به صورت عملی کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند. این اساتید در ارزشیابی‌های صورت گرفته شده طی برگزاری دوره‌های متعدد، ارزیابی مثبت داشته‌اند.

مدرسان این دوره هر کدام از باسابقه‌ترین‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در این دوره حامد توفیقی، مدیر دیجیتال مارکتینگ سولیکو؛ میرهادی رادی، مدیرسابق دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی گلرنگ؛ سجاد احمدی، مدیر پرفورمنس مارکتینگ علی بابا؛ مهدی فروغی، کارشناس ارشد بازاریابی بیمیتو؛ مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی؛ محسن رهگذر، معاون ارتباطات خلاق دیجیتال بادکوبه؛ سجاد حسین پور، کارشناس ارشد تبلیغات دیجیتال علی بابا؛ مینا جهانی، مدیر دیجیتال مارکتینگ سایت دیوار؛ مریم اسماعیلی، مدیر محصول یکتانت و هادی مرادی مدیر بازاریابی سابق مستربلیط و بانی مد حضور دارند.

تاکنون بیش از 500 نفر از مدیران و علاقه‌مندان دیجیتال مارکتینگ در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ موسسه آموزش‌های حرفه‌ای کسب ناب شرکت کرده‌اند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت این موسسه به آدرس NaabBusiness.ir مراجعه کرده و یا جهت مشاوره و دریافت فرم ثبت نام با شماره تلفن‌های 66510922 – 09199920685 تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب