امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38802 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت؛

کلنگ زنی ساخت 4200 واحد مسکونی ایثارگران در نصیر شهر و رباط کریم و پروژه 8 هکتاری صنعتی در شهرک شهید زواره‌ای

خبرایران : مراسم کلنگ زنی 2500 واحد مسکونی در نصیر شهر، 1700 واحد مسکونی در رباط کریم و پروژه 8 هکتاری صنعتی کارگاهی در شهرک صنعتی شهید زواره‌ای با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کلنگ زنی ساخت 4200 واحد مسکونی ایثارگران در نصیر شهر و رباط کریم و پروژه 8 هکتاری صنعتی در شهرک شهید زواره‌ای
به گزارش خبرایران از «ایثار»، مهندس سعید اوحدی روز سه‌شنبه 9 شهریور پس از کلنگ زنی شروع به کار ساخت 2500 واحد مسکونی در نصیر شهر، 1700 واحد مسکونی در رباط کریم و پروژه 8 هکتاری صنعتی کارگاهی در شهرک صنعتی شهید زواره‌ای، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت گفت: این شهیدان نمادهای خدمت در جامعه هستند و تواضع و فروتنی این شهدا مهم‌ترین ویژگی این عزیزان بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت جایگاه خدمت تاکید بسیاری داشته‌اند. خدمت در دین مبین اسلام نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و احادیث زیادی از ائمه معصومین(ع) در این رابطه وجود دارد و خداوند در قرآن فلسفه آفرینش را آزمودن بهترین عمل انسان در مسیر خدمت می‌داند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا، جمهوری اسلامی را نزد ما به امانت گذاشته‌اند افزود: همه ما باید قدر جایگاهی که امروز افتخار خدمت در آن نصیب ما شده است را بدانیم و سپاسگزار چنین امانتی باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: با تفاهم نامه‌هایی که طی یک سال گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شده است زمینه تامین زمین 70 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران مهیا شده است. همچنین با عنایت و همراهی دولت و مجلس محترم میزان وام مسکن جامعه ایثارگری حدود 250 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که زمینه‌ساز ساخت واحدهای مسکونی ایثارگران عزیز خواهد بود.
اوحدی تاکید کرد: در واپسین روزهای هفته دولت شاهد کلنگ زنی 4200 واحد مسکونی در منطقه نصیرشهر و رباط‌کریم بودیم که 2500 مورد آن مربوط به نصیرشهر و مابقی در رباط‌کریم است. همچنین کلنگ زنی ساخت 80 سوله در محوطه‌ای 8 هکتاری در شهرک صنعتی شهید زواره‌ای به منظور ایجاد اشتغال مولد برای جامعه ایثارگری نیز انجام شده است. سال گذشته نیز مراسم  کلنگ‌زنی واحدهای مسکونی ایثارگران در شهر پرند انجام شد که امروز این واحدها در مرحله اسکلت ساختمان قرار دارند و امیدواریم سایر پروژه‌ها نیز به زودی به مرحله ساخت برسند.
گفتنی است این مراسم با حضور عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران، محسن فرج الهی مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم و حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه رباط کریم برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب