امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3876 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهارمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران برگزار می شود

چهارمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران به معرفی فرهنگ و هنر شهرستان های غرب استان )شهریار، ملار و قدس) خواهد پرداخت .
چهارمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ،هفته های فرهنگ و هنر استان تهران با هدف معرفی هر چه بیشتر شاخصه ها و استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

محمد حسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی ارشاد استان تهران با اعلام این خبر گفت: در چهارمین هفته فرهنگی و هنری استان تهران علاوه بر ایجاد کارگاه های هنری در رشته های مختلف، آثار هنرمندان شهرستان ها در زمینه هنرهای تجسمی ، هنرهای سنتی، صنایع دستی و آثار نویسندگان، مؤلفین و پژوهشگران این شهرستان ها به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: عصر شعر انتظار به مناسبت ایام ماه مبارک شعبان در تاریخ سه شنبه 27/3/1393 با حضور شاعران این سه شهرستان برگزار خواهد شد.

دبیر هفته های فرهنگ و هنر استان تهران ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته روز فرهنگ و هنر شهریار  چهار شنبه بیست و هشتم خرداد ، روز فرهنگ و هنر ملارد پنج شنبه  بیست و نهم خرداد و روز فرهنگ و هنر شهرستان قدس جمعه  سی ام خرداد ماه تعیین شده است.

اسماعیلی در خصوص افتتاح این هفته فرهنگی گفت: مراسم افتتاحیه چهارمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران با همکاری مشترک اداره کل ارشاد استان تهران و مجموعه برج میلاد تهران در روز  دوشنبه بیست و ششم خرداد ماه ساعت 17:30  با حضور مسئولین و هنرمندان برگزار می شود.

تمامی برنامه های این هفته فرهنگی از 26 تا 30 خرداد ماه  از ساعت 17تا ۲۲در رواق هنری تهران واقع در گذرگاه برج میلاد اجرا می شود.

شرکت همه شهروندان و علاقه مندان در این برنامه ها آزاد است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب