امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38740 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قیمت روز خودروهای صفر و کارکرده

خبرایران: درگذشته نه‌چندان دور خودروهای موجود در بازار کشور تنوع کمی داشتند و قیمت خودروها نیز از ثبات بیشتری برخوردار بودند؛ از همین رو نیاز چندانی به وجود مرجعی معتبر برای استعلام لحظه‌ای قیمت خودروهای صفر یا کارکرده موجود در بازار یا به اصطلاح قیمت روز خودرو وجود نداشت و هر کس می‌توانست به راحتی قیمت تقریبی خودروهای موردعلاقه خود را به خاطر بسپارد.
قیمت روز خودروهای صفر و کارکرده

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام همراه مکانیک، پس از وضع جدید تحریم‌ها علیه کشور و افزایش ناگهانی قیمت ارز، قیمت خودروهای داخلی و بالاخص خارجی موجود در بازار به‌طور خیره‌کننده افزایش یافتند. افزایش قیمت ناگهانی خودروها از یک‌طرف و همچنین اختلاف بسیار فاحشی که بین قیمت کارخانه و قیمت خودروهای موجود در بازار پدید آمد، حاشیه‌های فراوانی را برای صنعت خودروسازی کشور به همراه داشت.

مطمئناً در چنین اوضاع آشفته‌ای چنانچه بخواهید خودرو کارکرده خود را به فروش برسانید یا در صورتی که بخواهید با توجه به بودجه مورد نظرتان به سراغ خرید یک خودرو داخلی یا مونتاژی بروید، نیازمند مرجعی معتبر برای استعلام قیمت روز خودرو هستید تا با مراجعه به آن بتوانید از قیمت دقیق و به‌روز تمامی خودروهای صفر و کارکرده بازار داخلی مطلع شوید. با در نظر گرفتن این موضوع که در بازار پرتلاطم کشور ما، هیچ ثباتی برای قیمت‌ها وجود ندارد و قیمت ماشین‌ها به‌طور روزانه در حال افزایش یا کاهش است، چطور می‌توان از قیمت روز خودروها مطلع شد؟ از چه طریقی می‌توان تغییرات روزانه قیمت خودروهای مختلف بازار را مشاهده کرد؟ آیا می‌توان به قیمت‌هایی که توسط دلالان خودرو بیان می‌شود اعتماد کرد؟

شرکت همراه مکانیک به عنوان مرجع قیمت خودروهای کارکرده و دست دوم، لیست کاملی از قیمت خودروهای موجود در بازار کشور را جمع‌آوری کرده که شما می‌توانید با مراجعه به صفحه /hamrah-mechanic.com/carprice تمامی آن‌ها را مشاهده کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب