امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38688 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله با سود ۱۸ درصد توسط بانک مسکن

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۳.۴ میلیارد دلار ضمانت نامه و بیمه نامه از سوی صندوق برای مشتریان در عراق صادر و ۱۱۳ میلیون دلار جهت جبران خسارت صادرکنندگان به آنها پرداخت شده است.
انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله با سود ۱۸ درصد توسط بانک مسکن
به گزارش  خبرایران به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام یک‌ساله منتشره به تاریخ ۱۳۹۹.۰۴.۱۵ تمامیِ دارندگان، در سررسید به صورت سیستمی و اتوماتیک به گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام یک‌ساله جدید تبدیل می‌شود. بدیهی است در صورت تمایل دارندگان گواهی سپرده موصوف به بازخرید در سررسید و یا پس از آن، فرآیند مورد نظر از طریق بازخرید گواهی سپرده منتشره به تاریخ ۱۴۰۰.۰۴.۱۵ صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است این اوراق با نام است و به صورت الکترونیکی در واحدهای یک میلیون ریالی منتشر می شود. دارای سررسید یکساله بوده، سود آن در مقاطع ماهانه پرداخت می گردد و معاف از مالیات خواهد بود. ضمن اینکه در صورت بازخرید قبل از سررسید، به صورت روز شمارنرخ سود سالانه ۱۰ درصد به دارنده اوراق پرداخت خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب