امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38686 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خیابانی که سال ها خاکی رها شده بود؛

بهسازی سهیل مرکزی گامی مهم در راستای توسعه معابر منطقه ۱۹

خبرایران : شهردار منطقه ۱۹ از برداشتن گام دیگری برای تحقق مطالبات توسعه محور شهروندان این منطقه با آسفالت خیابان سهیل مرکزی و رنگ و روی تازه این معبر بهسازی شده خبر داد.
بهسازی سهیل مرکزی گامی مهم در راستای توسعه معابر منطقه ۱۹
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با بیان اینکه خیابان سهیل مرکزی واقع در ناحیه سه این منطقه از سال ها پیش بصورت خاکی رها شده بود افزود: بهسازی این خیابان از مطالبات ضروری شهروندان و شورایاران این منطقه بود که در نهایت طی اقدامات عمرانی اجرا شده، این خیابان آسفالت و بهسازی شد.
طبق اظهارات او آسفالت خیابان سهیل مرکزی ضمن ایجاد سهولت در تردد خودروها، باعث روان‌سازی و افزایش ضریب ایمنی این معبر مواصلاتی شده است. ضمن اینکه جمع آوری و هدایت روان آب سطحی در این نقطه از شهر تهران بویژه در فصل بارش های جوی که پیش از این به دلیل خاکی بودن معبر باعث ایجاد مشکلاتی در تردد خودروها شده بود با این اقدام تسهیل شد.
او همچنین با اشاره به فعالیت بیش از 700 واحد صنفی و وجود یک سرای محله در این خیابان و نیز امرار معاش بالغ بر 10 هزار نفر در محدوده خیابان سهیل مرکزی افزود: آسفالت این معبر تأثیر بسزایی نیز در رفاه حال شهروندان و کسبه این محدوده داشته است.
توکلی مساحت کلی اجرای این پروژه را ۹ هزار متر مربع درحدفاصل خیابان شکوفه تا شقایق عنوان کرد که در فاز نخست از میدان باران و در ادامه نیز از خیابان موزاییک سازی تا خیابان شقایق اجرا و در کل با صرف ۱۶۵۰ تن آسفالت بهسازی شد.
این مسئول ادامه داد: در طول انجام این پروژه ۹۰۰ متر کانیو، ۱۴۰۰ متر مربع بتن رفیوژ وسط، ۶۰۰ متر جدول کاری، ۱۱ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار مترمکعب نیز عملیات مخلوط ریزی اجرا شد.
شهردار منطقه اجرای پروژه بهسازی این خیابان را از اقدامات عمرانی اولویت دار این منطقه عنوان کرد و گفت: گام های توسعه محور این منطقه در پاسخ به مطالبات شهروندان و تحقق شعار تهران شهری برای همه، با برنامه ریزی و سرعت هرچه بیشتر در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.به گزارش خبرایران به نقل از 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب