امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38675 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از طرح های زیربنایی کشور

خبرایران : سیاست بانک ملی ایران طی سال های گذشته حمایت از صنایع مختلف کشور و کمک به رشد و توسعه آنها بوده است و از این رو این نام این بانک در بسیاری از طرح های زیربنایی کشور حک شده است.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از طرح های زیربنایی کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر بیشترین سهم در تولید برق کشور به نیروگاه‌های حرارتی و درصد ناچیزی مربوط به بخش انرژی های تجدیدپذیر است و  از این رو هر گونه اصلاح در واحدهای حرارتی به منظور کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان، به‌طور مستقیم به مقرون به‌صرفه‌تر شدن فرآیند تولید برق کشور می‌انجامد.
بانک ملی ایران در حمایت از صنعت برق کشور بالغ بر 200 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک به منظور احداث و راه اندازی نیروگاه مقیاس کوچک 6 مگاواتی در زمینی به مساحت  4000 مترمربع در  شهرک صنعتی پرند اختصاص داده که تولید این بخش جهت اتصال به شبکه برق نواحی استان تهران است.
با توجه به کمبود برق خصوصا در سال های اخیر، تولید برق از اهمیت ویژه ای برای کشور برخوردار است و استفاده از گاز شهری(طبیعی) به عنوان سوخت مصرفی(مواد اولیه)، استفاده از تکنولوژی روز دنیا جهت تولید برق، جلوگیری از خروج ارز و امکان صادرات برق به کشورهای همجوار از جمله عراق و... در صورت افزایش تولید از جمله مزیت های این طرح است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب