امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38650 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی؛

معاون جدید خدمات درمانی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معرفی شد

خبرایران : در جلسه روسای بیمارستانها و مراکز درمانی سرپایی تابعه، با حضور مدیرکل درمان مستقیم، معاون جدید خدمات درمانی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معرفی شد.
معاون جدید خدمات درمانی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معرفی شد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این جلسه که با حضور روسای بیمارستانها و مراکز درمانی سرپایی تابعه استان تهران برگزار شد، دکتر فولادی مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ضمن ابراز نگرانی از موج جدید ویروس کرونا در استانهای جنوبی و شرایط قرمز، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از بحران مجدد و ایجاد وضعیت قرمز در استان تاکید کرد و در این راستا نقش واکسن برکت در ایجاد تسریع و تحول اساسی درروند واکسیناسیون را بسیار موثر دانست.
مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین در خصوص انتصاب معاون جدید خدمات درمانی اظهار داشت: در حدود 30 درصد درمان مستقیم کشور متعلق به استان تهران است که این امر حساسیت جایگاه اداره کل درمان استان تهران و معاون خدمات درمانی را پررنگ تر می کند. بدیهی است عملکرد شایسته در این زمینه بستگی به داشتن نقشه راه، نظارت مستمر و اجرای راهکارهای متناسب و البته تعامل خوب با روسای مراکز و کارشناسی علمی مسائل موجود برای برداشتن گامهای موثر در راستای خدمت رسانی بهینه به بیمه شدگان است.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز ضمن تبریک انتخاب هشتمین رییس جمهور منتخب مردم  دکتر رئیسی نسبت به رفع تحریم ها و رونق آینده کسب و کار و تاثیر آن بر تقویت منابع سازمان و بهبود معیشت مردم اظهار خوش بینی کرد.
دکتر پناهی زاده ضمن تبادل نظر با روسای مراکز درمانی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تابعه، تسریع در اجرای پروژه های هتلینگ مراکز درمانی متناسب با بودجه ابلاغی را خواستار شد.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران ضمن تاکید بر صرفه جویی و جلوگیری از اسراف و مدیریت هزینه ها، بر رعایت انضباط کاری در تمام سطوح توصیه کردند. همچنین بر لزوم توجه به نظارت در پرداخت های انگیزشی متناسب با کیفیت عملکرد پرسنل تاکید کرد و ملاک پرداخت را نه صرفاً جایگاه شغلی، بلکه میزان کیفیت عملکرد افراد دانست.
وی ضمن قدردانی از زحمات دکتر طاوسی در مدت تصدی سرپرستی معاونت خدمات درمانی، درخصوص انتصاب معاون جدید خدمات درمانی؛ دکتر اشافی را فردی توانمند، خوشفکر و دارای سوابق ارزنده مدیریتی دانست و اظهار امیدواری کرد که حضور ایشان در جایگاه معاونت خدمات درمانی منشاء تحولات مثبت در مراکز درمانی و مایه خیر و برکت برای بیمه شدگان شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب