امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3856 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی

نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی از امروز در پایتخت آغاز به کار کرد.
آغاز نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی

به گزارش خبرنگار خبرایران، این نمایشگاه با 435 غرفه از بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) 20 خردادماه) هم‌زمان با روز جهانی صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و تا یکشنبه (25 خردادماه) ادامه دارد.

مسعود سلطانی‌فر - رییس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری - پس از افتتاح نمایشگاه، از یکی از سالن‌ها دیدن کرد و گفت‌وگوی مختصری با برخی هنرمندان داشت.

در نمایشگاه امسال، 275 هنرمند در کنار اتحادیه‌ها،‌ تشکل‌های مردمی، انجمن‌ها، دانشکده‌ها، انجمن‌های دوستی ایران و تعدادی از کشورها، سازمان امور زندان‌ها و کشورهایی مانند هند، افغانستان، ازبکستان، چین، ترکیه و عراق حضور دارند.

در محوطه‌ی نمایشگاه‌ نیز سیاه‌چادرهای استان‌های کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، ایلام و چهارمحال‌وبختیاری برپا شده‌اند که به سوغات و غذاهای محلی‌شان را می‌فروشند.

محصولات چرم، چوب و فلز همراه زیورآلات، تن‌پوش‌های سنتی، زیرانداز، رودوزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری‌ها، قلم‌زنی‌ها و ... در این نمایشگاه ارائه شده‌اند. امسال قیمت محصولات براساس نظر کارشناسی تعیین و با برچست مشخص شده‌اند.

ساعت بازدید از نمایشگاه 15 تا حدود 21 است.

نمایشگاه در سالن‌های 8،7 و 9 نمایشگاه بین‌المللی برپا شده و دسترسی آن از ورودی جنوبی نمایشگاه آسان‌تر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب