امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38544 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز برگزاری سلسله مباحث تکنیک های بازاریابی و توسعه کسب و کار در بانک ملی ایران

خبرایران : نخستین دوره از سلسله مباحث تکنیک های بازاریابی و توسعه کسب و کار با موضوع “شناخت مشتریان ‌و چگونگی یک ارتباط موثر” با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، مدیران امور شعب، تنی چند از روسای ادارات کل و ادارات امور شعب به صورت وبیناری با روسای حوزه ها و شعب سراسر کشور برگزار شد.
آغاز برگزاری سلسله مباحث تکنیک های بازاریابی و توسعه کسب و کار در بانک ملی ایران
به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بانک ملی ایران، در جریان برگزاری این نشست تخصصی مونسان با بیان این که این نشست ها در جهت ارتقای تجربه و آگاهی کارکنان برگزار می شود، اظهار داشت: برآیند و نتایج این نشست ها و مباحث به صورت منسجم ما را در معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصولات و خدمات بانک به نحو مطلوب کمک خواهد کرد و زمینه شتاب بانک برای دستیابی به اهداف عالی و برنامه های راهبردی اش را فراهم می کند.
وی در ادامه با اشاره به این که بدون شک برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان و مصرف کنندگان، درون سازمان را باید به نحو صحیح مدیریت کرد، افزود: با ایجاد انگیزه و حس مسئولیتپذیری و تعهد در همکاران میتوانیم در عرصه بازار محوری و توسعه بازار موفق باشیم.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران گام اول موفقیت در عرصه‌های امور بانکی را اعتقاد به وظیفه و اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار و فعالیت دانست.
مونسان در این نشست تخصصی ضمن قدردانی از مشتریان بانک گفت: تلاش‌ خانواده بانک باید در راستای تحقق اهداف عالیه باشد و این مهم، جز با همدلی مجموعه کارکنان صف و ستاد، آموزش مفید و موثر، تجهیز کارکنان به دانش روز بانکداری و تعامل سازنده با مشتریان تاثیرگذار محقق نخواهد شد.
گفتنی است این نشست تخصصی با تدریس دکتر کیا مدرس دوره های حرفه ای برندینگ و بازاریابی برگزار شد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب