امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38427 تاریخ انتشار: جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نشست مشترک فرماندار شمیرانات و شهردار منطقه یک ؛

اعلام آمادگی مدیریت شهری منطقه یک و فرمانداری شمیرانات برای بسیج نیروها و امکانات در انتخابات پیش رو

خبرایران : شهردار منطقه یک برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری که همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود در کنار فرمانداری شمیرانات با بسیج نیروها و امکانات، اعلام آمادگی کرد.
اعلام آمادگی مدیریت شهری منطقه یک و فرمانداری شمیرانات برای بسیج نیروها و امکانات در انتخابات پیش رو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست مشترکی که با هدف تعامل، هم گرایی و تشریک مساعی در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران در شهرداری این منطقه برگزار شد با اعلام آمادگی فوق اظهار داشت: مدیریت شهری منطقه یک با تمام توان در انجام این مسئولیت بزرگ و سرنوشت ساز کشوری حضور خواهد  داشت و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 
موسوی از کلیه مدیران و شهرداران نواحی این منطقه درخواست کرد با حضور موثر در محدوده های فعالیت خود به ایجاد فضای مطلوب و بدون حاشیه جهت برگزاری انتخابات کمک نمایند.
 
فرماندار شمیرانات نیز ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و همکاری های بی دریغ مجموعه مدیریت شهری منطقه یک در عرصه های مختلف خدمات رسانی در شهر گفت: مدیریت شهری همواره و در عرصه های گوناگون خدمت، حضور فعال، دغدغه مند و تاثیر گذار داشته است.
 
ساداتی گفت: در انتخابات پیش رو نیز مدیریت شهری چون گذشته و با بهره مندی از همه امکانات و پتانسیل ها در ایجاد فضای مطلوب انتخاباتی در سطح شهر با بهره گیری از خلاقیت های فردی مدیران، همگام و در کنار سایر دستگاه ها حضوری پر رنگ خواهد داشت تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با شکوه بر بستری مناسب باشیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب