امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38418 تاریخ انتشار: جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

آغاز عملیات احداث معبر جدید در گذر خروجی حرم مطهر امام راحل

خبرایران: عملیات عمرانی احداث معبر جدید در خروجی پارکینگ حرم مطهر واقع در بزرگراه خلیج فارس با هدف سهولت تردد خودروها آغاز شده است.
آغاز عملیات احداث معبر جدید در گذر خروجی حرم مطهر امام راحل
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه گفت: احداث این گذر جدید در قالب ۲۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری طی دو هفته گذشته آغاز شده و در ادامه نیز ضمن احداث ۸۰۰ متر جدول و کانیو، ۵۰۰ متر مربع پیاده روسازی در حال انجام است.
او بیان کرد: احداث این معبر جدید در پاسخ به درخواست معاونت های خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نیز تولیت حرم مطهر در راستای رفع مشکل آبگرفتگی در این محدوده و ارتقاء امنیت تردد خودروها صورت گرفته است.
توکلی با اشاره به اینکه این معبر جدید اهمیت زیادی نیز در تسهیل تردد خودروها و کاهش ترافیک محدوده بویژه در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خواهد داشت، افزود: طبق پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده ۸۰۰ تن آسفالت صرف احداث این معبر جدید می شود.
شهردار منطقه همچنین از ادامه عملیات روکش آسفالت در ورودی دهکده توحید از اتوبان قم خبر داد و افزود: تاکنون ۳۰ تن آسفالت در مساحتی نزدیک به ۱۵۰ متر مربع از محدوده این دهکده آسفالت شده است.
 توکلی با نگاهی به پروژه های عمرانی توسعه محله ای این منطقه نیز گفت: لکه گیری آسفالت در خیابان میرزایی جنوبی( کوچه اسدی)، دولتخواه جنوبی خیابان گلبرگ، خیابان احمد خمینی (کوچه همت)، خیابان عیسی بگلو (کوچه مدرسه ) با پخش در مجموع ۳۰ تن آسفالت از جمله این اقدامات محسوب می شود.
ضمن اینکه عملیات لکه گیری آسفالت در خیابان ماهور با مصرف ۲۸ تن آسفالت و روکش آسفالت خیابان مهران نیز با پخش۳۱ تن آسفالت در راستای بهسازی این معابر به اتمام رسید.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب