امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38387 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساخت مخزن بتنی 2500 متر مکعبی آب در بوستان بزرگ ولایت منطقه 19

خبرایران : بوستان بزرگ ولایت در راستای تأمین آب مورد نیاز این بوستان و صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز به مخزن بزرگ 2500 متر مکعبی می شود.
ساخت مخزن بتنی 2500 متر مکعبی آب در بوستان بزرگ ولایت منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به ساخت این مخزن در ضلع شمال شرقی بوستان ولایت گفت: استفاده از این مخزن ضمن کمک به آبیاری قطعات فضای سبز بوستان،  فشار آب شرب مورد نیاز این بوستان را نیز تنظیم و افزایش می دهد.
او افزود: بوستان ولایت با برخورداری از 66 هکتار فضای سبز مجهز به 5 چاه فعال است که هریک قسمتی از قطعات فضای سبز بوستان را آبیاری می کنند. این درحالی است که بروز مشکل در پمپ هر یک از این چاه ها به دلیل زمانبر بودن تعمیر آنها در پیک آبیاری، سیستم آبرسانی فضای سبز بوستان را بویژه در روزهای گرم تابستان دچار اختلال می کند. 
توکلی ادامه داد:  ساخت این مخزن 2500 متر مکعبی در بوستان ولایت ضمن حل این مشکل می تواند به تأمین فشار آب آبخوری ها و سرویس های بهداشتی این بوستان نیز کمک شایان توجهی کند.
به گفته شهردار منطقه این مخزن سه سلولی در قالب یک مخزن بزرگ 500 متر مکعبی آب شرب با تجهیز به یک موتورخانه و پمپاژ مستقل و نیز دو سلول آب خام می تواند باعث صرفه جویی مصرف انرژی در این بوستان شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب