امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38173 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

110 گلدان شمعدونی و اطلسی زینت بخش پیاده روی جنبی ساختمان اصلی شهرداری منطقه21 شد

خبرایران: با هدف اجرای «جشنواره شمعدوني؛ نماي زيبا» که طرح نوروزی سازمان زيباسازي شهر تهران است، پیاده روی جنبی ساختمان اصلی شهرداری منطقه21 با "110گلدان شمعدونی و اطلسی" آراسته شد.
110 گلدان شمعدونی و اطلسی زینت بخش پیاده روی جنبی ساختمان اصلی شهرداری منطقه21 شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: اداره زیباسازی این معاونت با هدف اجرای "جشنواره شمعدوني؛ نماي زيبا" که طرح نوروزی سازمان زيباسازي شهر تهران است، اقدام به نصب "110گلدان شمعدونی و اطلسی" در پیاده روی جنبی ساختمان اصلی شهرداری منطقه21 کرد.

وی در همین خصوص افزود: این اقدام زیباسازی منظر شهری؛ با عنایت به تاکید شهردار محترم تهران در خصوص استفاده از رنگ ها در محیط شهر و همچنین ایجاد فضای سبز عمودی، به منظور افزایش زیبایی بصری برای استفاده شهروندان و اثرگذاری بر روحیه آنان صورت گرفت.

زابلی در خاتمه تاکید کرد: با عنايت به فرا رسيدن روزهاي پاياني سال 1397 و همگام با زندگي مجدد طبيعت، "جشنواره شمعدوني؛ نماي زيبا"؛ با هدف" زيباسازي نماي ساختمان ها، مدارس و مساجد" و در راستاي رسالت اصلي خود مبني بر ارتقاي كيفيت سيما و منظر شهري در سطح مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب