امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38136 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شیوا پرتوی؛

فرصت تبانی در جشنواره خلاق وجود ندارد/ دایره خلاق می تواند مسابقه خوبی برای محک زدن افراد باشد

خبرایران: شیوا پرتوی شرکت کننده چهارمین دوره جشنواره ملی دایره خلاق(مبلمان شهری) گفت: در این جشنواره که به شکل مسابقه برگزار می شود تبانی صورت نمی گیرد و افراد بر اساس شایستگی و خلاقیتی که در کارهایشان دارند، انتخاب می شوند.
فرصت تبانی در جشنواره خلاق وجود ندارد/ دایره خلاق می تواند مسابقه خوبی برای محک زدن افراد باشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ شیوا پرتوی با اشاره به اینکه طرحی که ساختم بر اساس ایده گرفتن از ساختمان تئاتر شهر بوده است، گفت: از اشکال لوزی مانندی که در تئاتر شهر استفاده شده به صورت هنری تر در اثرم استفاده کردم و به فرمی که لوزی منعطف تری بود دست پیدا کردم.
وی با بیان اینکه از الگوی مسجد شیخ لطف الله نیز در کارم استفاده کرده ام، افزود: به دنبال ساخت یک اثر ایرانی با کیفیت بودم تا مردم بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.
شرکت کننده چهارمین دوره جشنواره ملی دایره خلاق(مبلمان شهری) با اشاره به اینکه جشنواره دایره خلاق فرصت زیادی برای هنرمندان فراهم می کند، تصریح کرد: معتقدم در این مسابقه تبانی صورت نمی گیرد و افراد بر اساس شایستگی و خلاقیتی که در کارهایشان دارند، انتخاب می شوند.
پرتوی ادامه داد: برگزاری دایره جشنواره خلاق می تواند مسابقه خوبی برای محک زدن افراد باشد.
وی با اشاره به برنامه های سازمان زیباسازی در راستای برطرف کردن نیازهای شهروند، گفت: تاکنون برنامه های زیادی انجام شده اما معتقدم همه آنها نتوانسته اند در راستای فرهنگ سازی و رفع نیاز شهروندی مفید باشند.
به گفته شرکت کننده چهارمین دوره جشنواره ملی دایره خلاق(مبلمان شهری) در خصوص برخی از کارها هزینه های زیادی انجام شده اما کارایی آنها بسیار کم است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب