امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38135 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مصطفی آروند؛

هنر به جامعه آرامش می بخشد/ دایره خلاق نقش هنر در شهر را افزایش می دهد

خبرایران: مصطفی آروند دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری چنین جشنواره هایی ارتباط مردم با هنرهای نوین و تکنولوژی های مختلف است، گفت: هنر اگر در جایگاه و چارچوب مناسب خود قرار داشته باشد می تواند باعث آرامش در جامعه شود.
هنر به جامعه آرامش می بخشد/ دایره خلاق نقش هنر در شهر را افزایش می دهد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ مصطفی آروند با اشاره به روند اجرای چهارمین دوره جشنواره ملی دایره خلاق، گفت: برگزاری چنین رویدادی در حوزه دیزاین به شرکت کنندگانی که در حوزه های مختلف هنری و سازمان هایی که نیاز به چنین دستاوردهایی در حوزه شهری دارند، کمک فراوان می کند.
وی با بیان اینکه در چهارمین دوره جشنواره دایره خلاق شاهد به دست آمدن اثرهای بسیار زیبا بودیم، افزود: آنچه برای سازمان زیباسازی اهمیت داشت این بود که توانست در یک بازه زمانی محدود اثرهای بسیاری ارزشمندی را گرد یکدیگر جمع آوری و در باغ کتاب تهران به نمایش بگذارد.
دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) ادامه داد: در بازه زمانی پیش روی ما مهمترین اتفاق برای هنرمندان این است که امکان نمایش آثارشان در فضاهای مختلف شهر تهران وجود دارد.
آروند در ادامه با تاکید بر اینکه آثار هنرمندان در مکان هایی که مد نظر قرار گرفته، جا نمایی خواهد شد، گفت: این آثار برای استفاده عموم در نقاط مختلف شهر نصب می شود که این اتفاق برای هنرمند می تواند بسیار ارزشمند باشد.
وی تصریح کرد: با ارتقاء دیزاین در سطح شهر و موثرتر کردن نقش طراحی می توانیم شاهد پیشرفت هنر و افزایش فرهنگ در جامعه باشیم.
به گفته دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) هدف و رویکرد اصلی سازمان زیباسازی از برگزاری چنین جشنواره هایی دادن انگیزه به هنرمند است. با تداوم چنین جشنواره هایی می توانیم شاهد بهتر شدن آثار برای شهر تهران باشیم.
آروند اضافه کرد: رویکردی که در آینده در خصوص برگزاری این جشنواره در نظر گرفته این است که اثر بخشی برخی آثار و توجه به آنها می تواند تا سالیان بسیار زیاد به طول بیانجامد.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی از سوی هنرمندانی از جنس مردم است، تاکید کرد: باید از همه دوستانی که تلاش کردند این رویداد بزرگ به سرانجام برسد و استمرار داشته باشد تشکر کنم.
دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) یادآور شد: زمانی که از دید یک دیزاینر به پروژه ها نگاه می کنم متوجه افزایش فرهنگ عمومی در سطح جامعه می شوم. هدف اصلی برگزاری چنین جشنواره هایی برقراری مردم با هنرهای مختلف در شهر است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب