امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38048 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفته درختکاری؛

11 هزار اصله نهال در شمال تهران غرس شد

خبرایران: 11 هزار اصله نهال در هفته درختکاری با همکاری شهروندان ، سازمان های مردم نهاد و مراکز آموزشی در شمال تهران غرس شد.
11 هزار اصله نهال در شمال تهران غرس شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجید نوربخش معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری که از 15 اسفند ماه آغاز شد فضای سبز شهرداری این منطقه با مشارکت سازمان های مردم نهاد، شهروندان ، آموزش و پرورش، مراکز علمی چون دانشگاه شهید بهشتی و... بالغ بر 11 هزار اصله نهال را در شمال تهران غرس کرد.
وی گفت: توزیع یک هزار اصله نهال میوه در دو بوستان قیطریه و نیاوران از 15 تا 17 اسفندماه انجام و طی آن نهال درختان مثمر،از جمله سیب، گیلاس،آلبالو ، گوجه و... بین شهروندان متقاضی توزیع شد .
نوربخش تصریح کرد: در راستای اجرای نهضت درختکاری نیز یک هزار و 500 اصله نهال میوه در منزل شهروندان و بیش از 6 هزار اصله در معابر و مقابل منازل، مراکز اداری، علمی و... توسط فضای سبز منطقه کاشته شد و تا پایان سال نیز به درخواست های ثبت شده در سامانه 137 نهال رایگان اهدا می شود.
این مقام مسئول افزود: در ارتفاعات دانشگاه شهید بهشتی اطراف خوابگاه دانشجویان دختر و سایر فضاهای خالی این دانشگاه نیز یک هزار و 200 اصله نهال سرو نقره ای با حضور شهردار منطقه یک و... غرس شد.
وی افزود: درهفته درختکاری در هریک از نواحی ده گانه منطقه یک نیز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،آموزشی از جمله در بوستان های  میلاد، نیاوران،قیطریه و... ،اردوگاه علمی - پژوهشی صاحب الزمان(عج)، منازل شهدا و... نیز نهال کاشته شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب