امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38020 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد قمری در گفتگو با خبرایران؛

30 هزار فرصت شغلی با برگزاری دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی ارائه می شود/ مشارکت۱۵۰۰ شرکت صنعتی تجاری و فناور

خبرایران: دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به برگزاری دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت:
30 هزار فرصت شغلی با برگزاری دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی ارائه می شود/ مشارکت۱۵۰۰ شرکت صنعتی تجاری و فناور

محمد قمری دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی در حاشیه دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی در گفتگو با خبرایران اظهار داشت: آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف استفاده از راهکارهای دانش بنیان و تسهیل شرایط اشتغال جوانان از راه سنجش مهارت‌های آنان و معرفی آنها به شرکت‌های صنعتی، از سال ۹۶ آغاز به کار کرد و در نخستین دوره برگزاری این آزمون ۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند و این آزمون در دو بخش آزمون اینترنتی و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود که آزمون اینترنتی آبان ماه سال گذشته برگزار شد و در دور اول این آزمون بعد از آزمون اینترنتی و مصاحبه حضوری، ۸ هزار و ۲۰۰ نفر برای اشتغال به شرکت‌ها معرفی شدند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به دومین آزمون خاطر نشان کرد: دومین دوره این آزمون در سال ۹۷ با ثبت نام از ۱۳۰ هزار نفر آغاز شد. آزمون مرحله اول به صورت اینترنتی برگزار شد. مرحله دوم نیز به صورت مصاحبه حضوری از ۲۰ دی در شهر تبریز آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: امروز ۱۶ اسفند آخرین مصاحبه حضوری دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی در تهران با حضور ۱۰ هزار داوطلب در حال برگزاری است. این آزمون در دانشگاه تهران برگزار شده  و این مرحله علاوه بر تبریز در شهرهای اهواز، اصفهان، کرمان، شیراز، مشهد و همدان برگزار شده و بر اساس آمار برگزارکنندگان، در این مرحله ۳۹ درصد داوطلبان زن و ۶۱ مرد بودند، ضمن آنکه ۴۵ درصد شرکت کنندگان در سنین ۲۵ تا ۳۰ سال و ۲۵ درصد در سنین ۳۰ تا ۳۵ سال بودند.

وی درپایان سخنان خود گفت: ۱۵۰۰ شرکت صنعتی تجاری و فناور و در مجموع ۳۰ هزار فرصت شغلی در پی این آزمون ارائه شده است.

بنابراین گزارش، مرحله حضوری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر رروز پنجشنبه 16 اسفندماه 1397 در دانشگاه تهران در شهر تهران با حضور انبوه شرکت کنندگان و مسولین مربوطه برگزار شد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب