امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37993 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد؛

توزیع 9 هزار اصله نهال در منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه15 گفت: 9 هزار اصله نهال از 9 اسفند به مناسبت هفته منابع طبیعی در بوستانهای منتخب منطقه توزیع شده است.
توزیع 9 هزار اصله نهال در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: این نهال ها طی هفته گذشته در ایستگاه های توزیع نهال  واقع در بوستانهای وفا،گلچین، بنفشه، فجر، والفجر، کاج و میدان امام رضا(ع) رایگان بین شهروندان توزیع شد.

وی در ادامه به برنامه های هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با مشارکت شورایاران، شهروندان، بانوان، آموزش و پرورش، مراکز درمانی و بهداشتی، نیروی انتظامی و NGO ها اجرا در این هفته به درخواهد آمد.

محمدی به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: آموزش کاشت نهال به همراه توزیع بروشورهای آموزشی به بیش از 800 دانش آموزان در مدارس، بازدید 80 دانش آموزان مدرسه شهدای کارگر از گلخانه مرکز،  برپایی غرفه های آموزش و مشاوره نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی، آموزش سبزی کاری، کاشت تراریوم، برپایی مسابقه نقاشی با موضوع درختکاری و طبیعت برای کودکان از جمله برنامه های کلینیک گل و گیاه در این هفته است.

شهردار منطقه گفت: همچنین در این هفته مراسم درختکاری توسط گروه های مختلف مردمی چون بانوان بهبود یافته سرطان، شهرداران مدارس، دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج)، بانوان،کودکان بی سرپرست مرکز بهزیستی افسریه، مادران معظم شهدا و کودکان کار مدارس پرتو  به اجرا در می آید.

محمدی به همکاری سامانه 137 در کاشت 400 اصله نهال در منازل شهروندان اشاره کرد و افزود: شهروندان از طریق تماس با سامانه 137 یا مراجعه حضوری به مراکز کلینک گل و گیاه 400 نهال را در خانه های خود غرس کردند.

شایان ذکر است؛ توزیع نهال تا امروز ادامه داد و شهروندان می توانند با مراجعه به بوستان های یاد شده درخت تحویل بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب