امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3799 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شفیع زاده در جلسه هم اندیشی متصدیان شعب؛

بانک دی به دنبال نقش آفرینی ملی در اقتصاد کشور است

مدیر عامل بانک دی در جلسه هم اندیشی با متصدیان شعب کل کشور اظهار کرد: هدف ما این است که به عنوان بنگاهی اقتصادی و بزرگ، نقشی ملی در اقتصاد کشور داشته باشیم.
بانک دی به دنبال نقش آفرینی ملی در اقتصاد کشور است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع زاده گفت: بانک و گروه مالی دی می تواند به عنوان سازمانی پیشرو و موثر در جامعه مطرح شود و تصویر کلی جامعه و فعالان اقتصادی از آن درست و مثبت باشد به همین منظور توسعه زیرساخت ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بخش های قابل توجهی از زیرساخت های پیش بینی شده بانک در سال جاری عملیاتی شود، افزود: تقویت زیرساخت ها و توسعه فعالیت ها به یک دوره مدیریتی ختم نمی شود و باید مد نظر همه مدیران باشد.

شفیع زاده ادامه داد: ما برای توسعه شعب در سال 93 عجله ای نداریم اما می خواهیم زیرساخت های خدمت رسانی را توسعه دهیم. ما در حوزه IT سرمایه گذاری های بسیار خوبی انجام داده ایم چرا که معتقدیم اگر مزیت¬های رقابتی را به این حوزه ببریم دردسترس تر خواهیم بود.

مدیرعامل بانک دی در ادامه توجه به توسعه سرمایه انسانی را مسئله مهم دیگر بانک عنوان کرد و افزود: بدون توسعه منابع انسانی نمی توانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم به همین منظور مسائل معیشتی و اخلاق حرفه ای را در اولویت قرار داده ایم.

وی افزود: سازمان شبیه نیروهایش است و اگر نیروها دنبال دانش-افزایی باشند، سازمان یادگیرنده می شود و اگر نیروهای اداره کننده آن با اخلاق باشند، سازمان اخلاق گرا خواهد بود.

شفیع زاده با بیان اینکه مشکلات بسیار زیاد است اما با تشکیل زنجیره به هم پیوسته می توانیم بر آنها فائق آییم، خاطرنشان کرد: همه باید در مسیر تعالی بخشیدن به سازمان حرکت کنیم و جایگاه سازمانی را تقویت کنیم.

در ادامه این نشست پرسش¬هایی از سوی برخی متصدیان درباره مسائل شعب مطرح و از سوی مدیرعامل پاسخ داده شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب