امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37984 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار شهردار منطقه 10 با شهروندان محله امام خمینی (ره) در مسجد حاج امجد

خبرایران: شهردار منطقه 10 با حضور در مسجد حاج امجد ضمن دیدار با اهالی محله امام خمینی (ره)، به مشکلات و دغدغه های آنان رسیدگی کرد.
دیدار شهردار منطقه 10 با شهروندان محله امام خمینی (ره) در مسجد حاج امجد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این جلسه حسین بحیرائی ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و دیدار با امام جماعت، هیئت امنا و اهالی محله امام خمینی (ره)، بر لزوم مشارکت شهروندان در توسعه و آبادانی محلات تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات منطقه در حوزه های ترافیکی، خدمات شهری و ... با مشارکت و هم افزایی شما شهروندان مرتفع خواهد شد.

وی یکی از راهکارهای کاهش ترافیک را فرهنگ سازی عدم استفاده از خودروهای شخصی برشمرد و شهروندان منطقه را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پاک دعوت کرد.

بحیرائی با اشاره به کمبود سرانه ها، یکی از رویکردهای مدیریت منطقه را افزایش سرانه فضای سبز و فضاهای فرهنگی در این منطقه کوچک و متراکم برشمرد.

شایان ذکر است شهردار منطقه 10 در این برنامه به صورت چهره به چهره با نمازگزاران مسجد حاج امجد دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و  دغدغه های شهروندان محله امام خمینی (ره) قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری درخواست شهروندان را صادر کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب