امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37976 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدل بهترین فرش برای اتاق کودک

خبرایران: یکی از اجزای نهایی برای تکمیل هر دکوراسیونی، فرش است که معمولا خرید آن‌ها آخر سر انجام می‌شود، اما این به معنای کم اهمیت بودن آن نیست. در واقع خرید فرش برای هر بخشی از خانه فوت و فن خاصی دارد که در این میان فرش کودک نیز از این قاعده مستثنی نیست.
مدل بهترین فرش برای اتاق کودک

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام مرداس، انتخاب فرش کودک همیشه به دقت بیشتری نیاز دارد چرا که کودکان بدن ضعیف‌تر و حساسی دارند و ممکن است با کوچک‌ترین گرد و غبار هوا و یا پرز فرش دچار آلرژی شوند.

۱- پس در خرید فرش کودک فقط زیبایی فرش ملاک نیست بلکه بیشتر از سایر فرش‌های منزل باید به کیفیت و جنس آن اهمیت دهید.

۲- جنس فرش کودک باید از نخ‌های مرغوب باشد و همین‌طور پرزدهی نداشته باشد. این نکته در فرش‌های کودک در نظر گرفته می‌شود و آن‌ها فاقد پرزدهی هستند.

۳- از طرفی کودک نوپا هنگام راه رفتن چندین بار زمین می‌خورد؛ پس کفپوش اتاق کودک باید نرم و لطیف باشد. بنابراین برای انتخاب فرش بهتر است به سراغ فرش‌های ظریف نروید چون ارتفاع نخ خاب آن‌ها معمولاً کم است و به همین دلیل ضخامت کمتری دارند.

انتخاب فرش شگی برای اتاق کودک درست است؟

پرزهای فرش کودک اهمیت زیادی دارند، آن‌ها نباید بیش از حد زبر باشند و باعث اذیت شدن پوست کودک شوند. همین‌طور شاید انتخاب فرش‌هایی پرز بلند مانند فرش شگی خیلی گزینه مناسبی نباشد؛ زیرا با وجود اینکه هنگام قدم گذاشتن روی آن احساس نرمی و راحتی بیشتری خواهید داشت اما باید به این نکته توجه کنید که همین پرزهای بلند فضای مناسبی برای تجمع باکتری‌ها و آلودگی هستند.

پس اگر می‌خواهید برای اتاق کودک فرش شگی تهیه کنید باید زمان بیشتری صرف تمیز کردن آن کنید یا اصلاً بهتر است این فرش را برای اتاق فرزندتان در سنین بالاتر و نوجوانان انتخاب کنید.

انتخاب فرش کودک با توجه به دکوراسیون اتاق کودک

دسته‌ای از فرش‌های فانتزی به طور تخصصی به فرش کودک اختصاص دارد. این فرش‌ها کیفیت و دوام خوبی دارند و از همه مهم‌تر فاقد پرزدهی هستند.

از طرفی طراحی‌های فرش کودک شامل شخصیت‌های کارتونی، حیوانات، گل‌ها، انیمیشن‌ها و … است که همین موضوع کمک می‌کند تا اتاق کودک جذابیت بیشتری پیدا کند.

بهتر است فرش را متناسب با سایر اجزای اتاق کودک و روحیات او انتخاب کنید و اگر با فرزندتان برای خرید می‌روید حتماً نظر او را در اولویت قرار دهید.

دسته‌ای دیگر از انواع فرش کودک، فرش کلاریس کودک است که این مدل فرش‌های نسل جدید با قابلیت ویژه‌ای که دارند اجازه می‌دهند هر طرحی که بخواهید از جمله عکس مورد نظر یا حتی نقاشی فرزندتان و … را روی فرش داشته باشید. این فرش‌ها نیز از کیفیت عالی برخوردارند و مانند فرش فانتزی کودک، پرزدهی ندارند اما از نظر قیمت در سطح بالاتری قرار دارند.

خرید اینترنتی فرش کودک

اینترنتی خرید کردن یکی از راه‌های ساده و سریع برای انواع خریدهای روزانه، وسایل ضروری و … است که اگر از طریق فروشگاه‌های معتبر انجام شود راهکاری ایده‌آل برای صرفه‌جویی در زمان و بودجه شما خواهد بود. تنوع فرش کودک در بازار بسیار زیاد است و انتخاب فرش مناسب، زمان زیادی از شما می‌گیرد اما خرید اینترنتی فرش کودک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در زمان کم و بدون بیرون آمدن از خانه، تمام مدل‌های فرش کودک را همراه با فرزندتان بررسی کنید.

علاوه بر این، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی فرش مزایایی مانند خرید اقساطی فرش، اخذ وجه درب منزل و بعد از تحویل فرش، عرضه فرش با قیمت کارخانه و … دارند که باعث می‌شود خرید راحت‌تر و به صرفه‌تری داشته باشید. تنها قبل از خرید اینترنتی فرش کودک یا هر خرید اینترنتی دیگری لازم است مواردی مانند نماد اعتماد الکترونیک، نشان ثبت ملی فروشگاه، آدرس دفتر مرکزی و… را در نظر بگیرد تا در خرید خود با مشکل مواجه نشوید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب