امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37966 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجاره آپارتمان در تهران یا خرید خانه در املاک تهران با املاک دلتا

خبرایران: این روزها امنیت در سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه یکی از مهم‌ترین عوامل اقتصادی است. با توجه به تورم، افزایش قیمت و ارزش طلا، ارز و رکود در بخش قابل توجهی از اقتصاد، سرمایه‌گذاری مطمئن دشوارتر از هر زمانی شده است.
اجاره آپارتمان در تهران یا خرید خانه در املاک تهران با املاک دلتا

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام شرکت دلتا، یکی از مسیرهای سرمایه‌گذاری، بازار املاک است. املاک در اقتصاد ایران همیشه راهی مطمئن در سرمایه‌گذاری بوده و به طور مثال اجاره آپارتمان در تهران نیز برای مالکان منبع درآمد ماهیانه ثابتی است. در بازار املاک و خرید خانه در تهران و با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی خرید و فروش ملک، ریسک سرمایه‌گذاری بالاتر نیز است و این مشاوران املاک هستند که نقش مهمی در ایجاد اطمینان از خرید یا اجاره آپارتمان و ملک ایفا می‌کنند. اعتماد به عملکرد مشاوران املاک و روند کارشناسی شده قیمت‌گذاری فاکتورهای اساسی خرید خانه به حساب می‌آیند.

مشاوران املاک دلتا با ۴۰ سال سابقه در بازار مسکن توانسته‌اند با سابقه‌ای طولانی و کار کارشناسی جایگاه ویژه‌ای برای خود در میان مشاوران املاک دست و پا کنند. در این ۴۰ سال دلتا توانسته با استفاده از کارشناسان حقوقی و ارائه مشاوره تخصصی ملک اعتماد مردم را کسب کند و تجربیات و خدمات خود را در این مدت در اختیار مالکان و خریداران بگذارد.

مجله دلتا، تنها یک مجله ملکی نیست!

جریان آزاد اطلاعات از طریق اینترنت اکنون همه دنیا را طی کرده است و حتی در دورترین و کوچک‌ترین شهرها نیز امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد. آگاهی از مسائل حقوقی املاک و اخبار حوزه ملک و شهرسازی باعث کاهش ریسک سرمایه‌گذاری می‌شوند. مجله اینترنتی دلتا به صورت تخصصی در حوزه املاک فعالیت داشته و خبرها و موارد کارشناسی این حوزه را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. این مجله از تیم حقوقی و تجربه ۴۰ ساله مشاوران دلتا در زمینه خرید یا اجاره خانه و املاک تهران بهره برده و مطالب مفیدی در زمینه‌های مختلف حقوقی خرید خانه مانند کلاهبرداری‌های ملکی و نکات حقوقی خرید یا اجاره خانه ارائه می‌کند.

تحریریه مجله دلتا علاوه بر پوشش تمامی اخبار و تحلیل‌های تخصصی حوزه ملک، مطالبی در زمینه‌های مختلفی چون دکوراسیون منزل، معماری‌های خاص و حوزه‌های سلامت و سبک زندگی را در برمی‌گیرد.

سایت دلتا

وبسایت دلتا اولین سایت ملکی در ایران، بیش از ۱۴ سال است راه‌اندازی شده و علاوه بر مجله دلتا، دارای پلتفرم جست‌وجوی ملک نیز می‌باشد. در این سایت روزانه صدها مورد خرید و فروش آپارتمان و ملک به ثبت می‌رسد و تنها با چند کلیک می‌توان ملک با قیمت مورد نظر را در تمامی شهرهای ایران پیدا کرد. دلتا با ارائه خدمات کاملاً تخصصی در زمینه ملک، از سال ۱۳۹۵ اپلیکیشن خود را نیز برای ارائه خدماتی بهتر روانه بازار کرده است. در این اپلیکیشن می‌توان خرید یا اجاره خانه در تهران و دیگر شهرستان‌ها را به راحتی جستجو کرد و مالکان نیز می‌توانند رایگان آگهی فروش یا اجاره آپارتمان را در اپلیکیشن و وبسایت دلتا به ثبت برسانند. همچنین در این اپلیکیشن می‌توان به مطالب متنوع و جذاب مجله دلتا نیز دسترسی داشت.

واحد بین‌الملل دلتا

سرمایه‌گذاری خارجی و خرید ملک در خارج از کشور این روزها هم منبعی برای سرمایه‌گذاری بوده و هم راهی برای مهاجرت به خارج از کشور است. به دست آوردن اطلاعات املاک، قیمت خانه‌ها و شرایط خرید خانه در کشورهای مختلف پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. مشاوران املاک دلتا علاوه بر ارائه خدمات خرید و فروش آپارتمان و ملک در تهران و شهرستان‌ها، دارای واحد بین‌الملل است که خدمات خرید و فروش املاک در خارج از مرزهای ایران را ارائه می‌کند. این واحد با کار کارشناسی و بررسی وضعیت اقتصاد و بازار ملک کشورهای مختلف و همچنین قوانین خرید و فروش خانه راهنمای مناسبی برای انتخاب و سرمایه‌گذاری ملکی در خارج ایران است.

خدمات مشتریان دلتا

علاوه بر این‌ها، این مجموعه در راستای ارائه خدمات همه جانبه و پاسخگویی به مشتریان به سامانه تلفنی نیز مجهز است. کسانی که قصد اجاره یا خرید ملک در تهران و دیگر شهرستان‌ها دارند و می‌خواهند به بهترین موارد و گزینه‌ها دسترسی داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن دلتا ۰۲۱۸۶۸۶ تماس بگیرند تا راهنمایی‌های لازم را از مشاوران یا تیم حقوقی دلتا دریافت کرده و یا مستقیم به مشاوران املاک دسترسی پیدا کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب