امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37959 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضا اربابیان درنشست خبری اعلام کرد؛

شیپور، امن‌ترین بازار را برای کسب‌وکارهای خرد فراهم کرده است

خبرایران: مدیرعامل شیپور معتقد است با بهره‌گیری از ابزارهای آنلاین و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، وب‌سایت و اپلیکیشن مطمئن و امنی را برای کاربران گسترده خود فراهم کرده است.
شیپور، امن‌ترین بازار را برای کسب‌وکارهای خرد فراهم کرده است

به گزارش خبرایران، رضا اربابیان، مدیرعامل وب‌سایت شیپور در نشست خبری که حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه املاک و مستغلات برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط بین سایت‌های املاک با بنگاه‌های املاکی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است، گفت: وجود سایت‌های اینترنتی با نظارت وزارت صمت و ارتباطات و نیز تعامل با اتحادیه‌های تخصصی باعث ایجاد شفافیت در بازار شده است.

وی درباره ادغام آلونک و شیپور در بخش مسکن افزود: امتیاز آلونک در همکاری و تعامل مناسب با آژانس‌های مشاوره املاک و گستردگی کاربران شیپور، می‌تواند فرصت خانه‎دار شدن و فرایند دسترسی به اطلاعات املاک ایران را برای گسترده‌ترین بستر نیازمندی‌های آنلاین کشور یعنی شیپور فراهم کند.

مدیرعامل شیپور گفت: هم‌اکنون ۱۵۰۰ دفتر آنلاین مشاور املاک (فروشگاه مجازی املاک) در تهران وجود دارد که نقش مؤثری در اعتمادسازی بین خریدار و فروشنده ایفا می‌کنند و به تازگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در سراسر ایران هم این برنامه را ادامه می‌دهیم.

وی درباره امنیت شیپور در حوزه خرید و فروش آنلاین، گفت: با توجه به اهمیت بالای حفظ امنیت و همچنین حساسیت بالای این مجموعه به رعایت قوانین ابلاغی، همه آگهی‌ها در شیپور توسط افراد و کارشناسان که در ۴ شیفت به صورت ۲۴ ساعته مشغول کار هستند، تأیید می‌شود و از ابزارهای هوش مصنوعی و آنلاین در این فرایند استفاده نمی‌شود. همچنین تیم پشتیبانی که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات هستند و تیم حقوقی که در صورت وجود سوال درباره امن بودن فضای معامله، کاربران را یاری می‌رسانند.

اربابیان درباره قسمت گزارش آگهی گفت: در هر آگهی، گزارش آگهی وجود دارد که هر یک از گزارشات به صورت دقیق و کامل بررسی می‌شوند و اقدامات لازم در این خصوص توسط تیم کنترل کیفیت و یا حقوقی انجام می‌گیرد.

استفاده از ابزارهای آنلاین جهت شناسایی و مسدودسازی کاربران مشکل‌ساز از دیگر فرایندهای امن‌سازی معامله‌هاست که اربابیان در گفته‌هایش به آن اشاره کرد.

اربابیان درباره اهمیت بخش مسکن نیز اظهار کرد: تمام قراردادهای خرید و فروش مسکن در بنگاه‌های املاکی منعقد می‌شود، زیرا که خرید و فروش آنلاین بدون نظارت زمینه‌ساز عدم شفافیت در بخش مسکن می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی هزاران فروشگاه اینترنتی در شیپور گفت: با این فرایند، فرصت رونق کسب‌وکار را در فضای آنلاین برای هزاران شهروند فراهم کرده‌ایم و تلاش کردیم تا امن‌ترین و مطمئن‌ترین بستر را برای خرید و فروش برای مردم ایجاد کنیم.

اربابیان تصریح کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد در صورتی که همکاری و تعامل میان دفاتر املاک و بسترهای ارائه آگهی وجود داشته باشد، امکان فروش خدمات املاک بیشتر می‌شود و بازار ملک می‌تواند رونق بگیرد.

در ادامه میلاد بازدار، مدیرعامل آلونک و مدیر دپارتمان املاک شیپور نیز با اشاره به ادغام آلونک و شیپور در بخش مسکن، گفت: زیرساخت‌های ارزشمندی که آلونک در ارتباط با مشاوران املاک به عنوان مهم‌ترین مرکز فروش خانه دارد و حجم بالای بخش مسکن در شیپور، می‌تواند یک فرصت طلایی برای بازار مسکن باشد که به نیاز مردم در این حوزه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت پاسخ بگوید.

وی گفت: قبل از فرایند ادغام آلونک و شیپور دسترسی مخاطب با توجه به مسیر مشترک این دو کسب‌وکار بازار مسکن، منسجم نبود. در عین حال مخاطبان بالای شیپور این اجازه را به مشاوران املاک می‌دهد تا بتوانند آگهی‌های خود را به شکل یکجا به کاربران شیپور ارائه کنند.

بازدار درباره بازار اجاره بها گفت: پیش‌بینی می‌شود در حوزه اجاره مسکن قیمت‌ها بیشتر از سال‌های گذشته افزایش یابد، به دلیل آن که بازار خرید و فروش وارد رکود می‌شود این بازار رونق بیشتر و در نتیجه شاهد افزایش قیمت بیشتری می‌شود.

مدیرعامل آلونک، افزود: چنانچه در فضای مجازی رونق کسب‌وکار اولویت اصلی قرار گیرد، باید امینت و اعتماد مردم در این بخش‌ها بیشتر شود.

در ادامه این نشست، مصطفی قلی خسروی، رئیس اتحادیه املاک با تقدیر از تلاش‌های شیپور برای هماهنگی با مشاوران املاک برای ایجاد فضای امنی برای مردم، گفت: مشارکت مشاوران املاک در حوزه آی‌تی باید افزایش یابد تا بتوانند به عنوان یک رابط نیازهای اصلی مردم را در بخش مسکن برآورده کنند.

خسروی ادامه داد: ارتباط بین سایت‌های اینترنتی و مشاوران املاک باعث ایجاد امنیت در معامله می‌شود و با نظارت جدی از سوی وزارت صمت باید امنیت در این بخش افزایش یابد.

نیما اشرف‌زاده، مدیر اجرایی شیپور هم در این نشست با بیان اینکه فروشگاه‌های آنلاین، شیپور، ویترینی برای معرفی بیشتر کسب‌وکارها به مردمند، افزود: با راه‌اندازی این فروشگاه‌ها در شیپور، این امکان را به صاحبان مشاغل داده‌ایم تا بتوانند ضمن معرفی خود و کسب‌وکارهایشان، اعتبار و اعتماد بیشتری را نزد مخاطبان و کاربران به دست آورند.

وی ادامه داد: در تعاملی که با برخی خیریه‌ها انجام دادیم، اعلام آمادگی کردیم که برای بخش‌های آسیب‌پذیر جامعه، امکان راه‌اندازی فروشگاه را آنلاین ایجاد کرده‌ایم و همچنین با تفاهمی که با مدیر اشتغال شهرداری تهران داشتیم، زمینه فعالیت را برای کسب‌وکارهای خانگی را آماده کردیم تا تأثیر مستقیمی را در بازار و رشد فعالیت خود ببینند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب