امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37728 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره بانک دی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س )

خبرایران: رضا سهم دینی ، رئیس هیئت مدیره بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، گرامیداشت روز زن و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس هیئت مدیره بانک دی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س )

رضا سهم دینی ، رئیس هیئت مدیره بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، گرامیداشت روز زن و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:

همکاران گرامی گروه مالی دی

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت یگانه بانوی عالم هستی فخر امامت و ولایت، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و میلاد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، امام خمینی (ره) را خدمت تمامی همکاران ارجمند به ویژه بانوان همکار تبریک و شادباش عرض می نمایم.

بی شک بانوان ایران اسلامی با تاسی از سیره و سلوک سلاله پاک نبوت ، همسر ولایت و مادر امامت و بهره مندی از تعالیم دین مبین اسلام، اسوه زنانی می باشند که همواره دوشادوش مردان در تمامی صحنه های سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای تحقق سربلندی و عزت کشور و تحکیم و بالندگی نهاد گرانقدر خانواده در بعد کوچکتر و نهاد جامعه در ابعاد وسیع تر حضوری فعال و تاثیری بسزا دارند.

بر این اساس باور داریم در خانواده بانک دی نیز نقش شما بزرگواران در راستای موفقیت ها و پیشرفت روزافزون بانک به سمت تعالی با انگیزه مضاعفی که اینک برای ساختن آینده ای بهتر در همه ارکان بانک جریان دارد بی بدیل و درخشان است.

از خداوند می طلبیم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و به ما توفیق دهد در برابر ایثار، تلاش، استقامت و همدلی شما بزرگواران ، قدردان شایسته ای باشیم.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی همواره سربلند ، پیروز و با عزت باشید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب