امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37683 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن انجام می شود؛

برپایی نمایشگاه هنری از دستاوردهای بانوان خلاق و هنرمند در منطقه 15

خبرایران: شهردارمنطقه 15 از برگزاری نمایشگاه هنری از دستاوردهای بانوان خلاق و هنرمند همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در مرکز خدمات اجتماعی خبر داد.
برپایی نمایشگاه هنری از دستاوردهای بانوان خلاق و هنرمند در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد  فرخنده حضرت فاطمه (س) به بانوان و مادران گفت: این نمایشگاه در سه بخش خلاقیت های هنری،  مد و پوشش اسلامی و دست آوردهای توان یابان هنرمند زن در 10 غرفه از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به رشته های  هنری این نمایشگاه گفت: مشارکت کنندگان در رشته های طراحی و دوخت لباس، انواع پوشش اسلامی، مانتو، میناکاری، کاشی کاری، ساخت عروسک پارچه ای و چرم دوزی در این نمایشگاه حاضر هستند و به ارائه خدمات می پردازند.

محمدی اضافه کرد: از آثار برگزیده در  مراسم اختتامیه که 13 اسفند برگزار می شود، تقدیر خواهد شد. 

شهردار منطقه به تشریح  برنامه های متنوع هفته گرامیداشت مقام مادر و زن برگزار پرداخت و گفت: در این راستا سخنرانی مذهبی با هدف شناخت شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان الگویی برای زنان در تمای عرصه ها و اهمیت نقش زنان در تحکیم  بنیان خانواده، برپایی مراسم جشن و مولودی خوانی، اجرای مسابقات فرهنگی، برپایی کارگاه های آموزشی بانوان و مشاوره پزشکی در سراهای محله و مدارس و مساجد به اجرا در می آید.

محمدی گفت: دیدار و تکریم از مادران  شهدای معزز و  اهدای گل به زنان پرسنل  منطقه از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب