امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37656 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سامسونگ از پوشش زنده مراسم MWC روی شبکه 5G خود خبر داد

خبرایران: شرکت سامسونگ اعلام کرد برنامه Mobile World Line TV مربوط به MWC 2019 در شهر بارسلون اسپانیا را روی شبکه 5G خود بصورت زنده پخش خواهد کرد.
سامسونگ از پوشش زنده مراسم MWC روی شبکه 5G خود خبر داد

شرکت سامسونگ اعلام کرد برنامه Mobile World Line TV مربوط به MWC 2019 در شهر بارسلون اسپانیا را روی شبکه 5G خود بصورت زنده پخش خواهد کرد. این شبکه بصورت زنده اتفاقات رویداد را در نمایشگرهای بزرگی در داخل محل برگزاری و همینطور در لابی و اتاقهای بیش از ۳۲۰ هتل در اسپانیا پخش خواهد کرد. مصاحبه‏ها، سخنرانی‏ها و ارائههای این مراسم نیز برای مدت پنج روز بصورت جهانی پوشش داده خواهد شد.

Mobile World Line TV نام یک خدمات پخش ویدیویی است که هر ساله محتوای مربوط به حوزه مخابرات را در مراسم MWC پوشش می‏دهد.

در کل مدت کنگره، برای پوشش مراسم از راهکارهای 5G سامسونگ استفاده خواهد شد که شامل واحد دسترسی رادیویی (5G Radio) و یک روتر 5G (CPE) می‏شود که تصاویر گرفته شده توسط دوربین تلویزیونی (HDTV) مستقر در غرفه شبکه Mobile World Live TV را پخش خواهد کرد.

تا قبل از این شبکه Mobile World Line TV برای پخش برنامه‏های خود از تجهیزات فیبری استفاده می‏کرد. اما امسال این کار با استفاده از شبکه 5G سامسونگ انجام خواهد شد که بصورت کارآمد می‏تواند محدودیت‏های شبکه فیبری را برطرف کند. پخش از طریق 5G میزان تاثیر تصویر در پخش‏های زنده را تا حد زیادی کاهش می‏دهد.

جی‏وای سئو، مدیر ارشد بخش مارکتینگ و فروش سامسونگ می‏گوید «خیلی خوشحالیم که می‏توانیم جدیدترین فناوری‏های خود را معرفی کنیم که امکان ایجاد تحولات مهم در حوزه پخش مراسم MWC19 را فراهم کرده است. سامسونگ متعهد است که تقاضای بازار برای رسیدن به تاخیر بسیار پایین تصویر در کنار حجم بسیار بالای محتوا را در صنعت سرگرمی، تامین کند».

جاستین اسپرینگهام، مدیر محتوای رسانه‏ای GSMA نیز گفت «شبکه Mobile World Line TV تا سال قبل از فناوری‏های موبایلی مبتنی بر دوربین‏های 4G برای انتقال تصاویر از مراسم استفاده می‏کرد. اما در سال 2019 خوشحالیم که از شبکه 5G سامسونگ استفاده کرده و امکان انتقال بدون اختلال و با کمترین تاخیر تصاویر را خواهیم داشت. شبکه Mobile World Line TV و سامسونگ با استفاده از فناوری 5G پیشتاز عرضه تجربه فراگیر هستند».

مهمترین مسئله در پخش برنامه زنده، امکان درگیر کردن مخاطب و تعامل با آنهاست، به همین دلیل شبکه مورد استفاده برای هر شبکه زنده‏ای باید امکان انتقال بدون اختلال و با کیفیت محتوا در حجم بسیار بالا را از طریق تلویزیون و دیگر ابزارهای الکترونیکی، با کمترین تاخیر داشته باشد. تجربه کاربر در این پخشهای زنده برای تعیین کیفیت توانمندی‏های هر راهکار شبکه 5G بسیار مهم است.

شرکت سامسونگ در مقام اولین شرکتی که نسخه کامل و تجاری راهکارهای 5G FWA، شامل رادیوی 5G (واحد دسترسی و مجازیسازی RAN)، روترهای 5G و نسل آینده هسته را ماه فوریه 2018 رونمایی کرد، اکنون نیز یکی از کوچکترین ایستگاههای رادیوی 5G با تاییدیه FCC و روترهای خانگی 5G (CPE) را به بازار عرضه کرده است. علاوه بر موفقیت در تجاریسازی خدمات 5G در سراسر آمریکا، اکنون یکی از اپراتورهای اصلی کشور کره نیز سامسونگ را به عنوان تامین‏کننده اصلی 5G خود انتخاب کرده است.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب