امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37655 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برپایی40 کارگاه آموزشی به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در منطقه 15

خبرایران: سراهای محله منطقه 15 به مناسبت هفته ملی سلامت مردان میزبان بیش از 40 کارگاه آموزشی شدند.
برپایی40 کارگاه آموزشی به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط شهرداری عمومی منطقه 15 ، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان مطلب فوق افزود: این دوره های آموزشی با تاکید بر نقش تحرك و فعالیت بدنی در سلامت جامعه با شعار  "مردان فعال تر ، مردان سالم تر" برگزار می شود.

وی در ادامه به تشریح عناوین کارگاه ها پرداخت و گفت: رعایت ایمنی و استاندارد در فعالیت های ورزشی، بیماری های واگیر دار و غیرواگیر، سلامت روان ، سلامت اجتماعی، راه های سالم زیستن در سالمندان، نقش فعالیت جسمانی در سلامت مردان، نقش فعالیت بدنی در محیط کار، پدران الگوی فعالیت جسمانی سالم برای فرزندان و راهکار های افزایش سلامت روان در مردان از جمله عناوین این کارگاه ها است.

مختاری گفت:  برگزاری کارگاه آموزشی برای آقایان در محیط کار، انجام حرکات ورزشی و فعالیت بدنی در میدان تره بار محله مسعودیه، برپایی همایش آموزشی نقش تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری ها ویژه کارگران حوزه خدمات شهری در نواحی، برپایی کارگاه خود مراقبتی و سلامت روان در مدارس ،کلانتری ها و ایستگاه های آتش نشانی از دیگر برنامه های  در هفته سلامت مردان است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت:  همایش بزرگ پیاده روی مردان همراه با برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اعضای کانون سالمندان امروز در بوستان ولیعصر(عج) برپا می شود.

شایان ذکر است؛  برنامه های هفته ملی سلامت مردان تا 7 اسفند ادامه دارد و شهروندان می توانند برای بهره مندی از کارگاه ها و سایر برنامه های متناسب با آن به خانه های سلامت واقع در سراهای محله مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب